کد خبر: ۱۰۰۲۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
نماینده شاهرود و میامی در مجلس :
شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه ۷۰ هزار میلیارد تومان هزینه مولد سازی در کشور است، گفت: درآمد این محل صرف امور زیرساختی خواهد شد.

۷۰هزار میلیارد درآمد مولد سازی برای زیرساخت‌های کشور هزینه می‌شود
به گزارش آرانیوز  علی اصغر خانی ظهر دوشنبه در مراسم گشایش نخستین نمایشگاه کار در دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان اینکه برای ارتقای اشتغال و فرصت‌های شغلی باید به دنبال بهره‌گیری از ظرفیت‌های شهرستانی بود، تاکید کرد: چندان به بخش دولتی امیدوار نیستیم چرا که وضعیت بودجه کشور را می‌دانیم.

وی با بیان اینکه نمی‌توان چندان به وضعیت بودجه دولت دل بست که برای ما در شاهرود و میامی کاری را صورت دهند، تاکید کرد: همه ما امروز وضعیت بودجه و مشکلات و مسائل آن را می‌دانیم.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه مولد سازی امروز در مسیری قرار گرفته که بتواند برای زیرساخت‌های کلان کشور تحول ایجاد کند، گفت: ما در مجلس به دولت اجازه داده‌ایم که املاک مازاد و سرمایه مازاد خود را به فروش برساند که برآوردها حدود ۷۰ هزار میلیارد تومان است.

خانی با بیان اینکه این بخش از فروش که در مولد سازی محقق می‌شود باید در زیرساخت کشور هزینه شود، تاکید کرد: اگر مولد سازی خوب مدیریت شود و بتوانیم نظارت قوی داشته باشیم، تحول در سطح کشور به وجود می‌آید.

وی با بیان اینکه باید مولد سازی را صورت دهیم زیرا برخی سرمایه‌ها و املاک در دست دولت است که هیچ استفاده از آن نمی‌شود لذا ما در کمیسیون تلفیق پایه و اساس آن را سال گذشته گذاشت و این موضوع امسال هم در سطح سران قوا مطرح شد، تاکید کرد: این طرح چند روز قبل نیز جلسه غیرعلنی مجلس مصوب شد که کار مولد سازی با نظارت قوی انجام شود.

نماینده شاهرود و میامی در مجلس بیان کرد: مجلس یازدهم پیش قدم شده و مولد سازی را در دستور کار قرار داده چرا که نمی‌توان روز بودجه دولتی چندان حساب کرد از سوی دیگر دو سوم بودجه برای هزینه‌های جاری دولت بسته شده و نمی‌توان آن را اصلاً دست زد در نتیجه باید امیدوار باشیم که مولد سازی بتواند زیرساخت‌های کشور را متحول سازد.

، نمایشگاه کار به همت دانشگاه صنعتی و پارک علم و فناوری استان سمنان برپا شده و هدف آن ارتقای فرصت شغلی برای دانش آموختگان است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار