کد خبر: ۱۰۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۵
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات بوشهر:
بوشهر- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: هم اکنون بیش از ۹۹ درصد از ۴۰۵ روستای بالای ۲۰ خانوار استان، تحت پوشش خدمات ارتباطی هستند.

۹۹ درصد روستاهای استان بوشهر تحت پوشش خدمات ارتباطی هستند

به گزارش آرانیوز ، علی سملیان ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر نماد و نشانه است، حرکتی نمادین که یادمان نرود راه و مسیر اصلی همین «خدمت» است و شاد کردن دل مردمی که پای همه چیز انقلابشان ایستاده‌اند.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر افزود: در دهه فجر امسال، ۷۷ طرح ارتباطی به مبلغ ۱۷۱ میلیارد تومان، افتتاح و شروع عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وی ضمن تاکید به اولویت برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات، اضافه کرد: هم اکنون بیش از ۹۹ درصد از ۴۰۵ روستای بالای ۲۰ خانوار استان، تحت پوشش خدمات ارتباطی (صوت) هستند که از این تعداد، ۹۴ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار دارای ارتباط شبکه ملی اطلاعات هستند.‌

سملیان گفت: پنج پروژه از محل اعتبارات خدمات اجباری روستایی (USO) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، طراحی، نصب و راه اندازی شد که از این تعداد ۲ پروژه احداث سایت همراه نسل چهارم در روستاهای محرزی و کوهک کوچک و تعداد ۳ پروژه ارتقا سایت از نسل دوم به سوم (۳G) در روستاهای عربی، کردلان و شول است.

سملیان گفت: در این راستا همراهی و همدلی همه مسئولان دولتی، نمایندگان مجلس، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان و نماینده ولی فقیه در استان ضروری است و باید در کنار هم باشیم.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار