کد خبر: ۱۰۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۰
شهردار تبریز خبر داد؛
تبریز-شهردار تبریز از برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای جلوگیری و حل معضل ساخت و ساز غیرمجاز جهت اجرا در سال آینده خبر داد.

برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز

به گزارش آرانیوز یعقوب هوشیار در دومین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز با قدردانی از تلاش رسانه‌ها در خصوص احصا و بیان مشکلات شهری، گفت: به استناد مشکلات بیان شده از سوی رسانه‌ها، تدبیری برای رفع آنها اندیشیده شده و در بودجه سال بعد مدنظر قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه امور ارتباطات منطقه موارد مطرح شده توسط رسانه‌ها در جلسات قرار خدمت را مجلد و در اختیار شهردار منطقه قرار می‌دهد، افزود: هر کدام از این مشکلات حل شود، نتیجه آن در اختیار رسانه‌ها قرار خواهد گرفت.

هوشیار با اشاره به اینکه شهرداری منطقه ۱ بافت برخوردار و کم برخوردار دارد، از لزوم ارائه تدبیر برای احداث‌های غیرمجاز در منطقه سخن گفت و در عین حال از برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای این موضوع جهت اجرا در سال آینده خبر داد.

شهردار تبریز عملکرد قوی در بحث فرهنگ‌سازی را ضروری دانست و با اشاره به معضلات ناشی از ساخت و سازهای غیرمجاز، سو استفاده برخی افراد خاص از این موضوع را موجب تشدید مشکلات ارزیابی کرد و گفت: فرهنگ سازی در این خصوص و مشارکت مردم می‌تواند در حل این مشکل مؤثر باشد.

وی فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف از جمله ترافیک را هم ضروری قلمداد کرد و در عین حال از لزوم همکاری دیگر دستگاه‌ها در حل مشکل ترافیک سخن گفت.

وی اظهار کرد: ۶۰ درصد خودروهای شهری تک‌سرنشین هستند و باید با توسعه حمل و نقل مردم را ترغیب به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی کنیم.

شهردار هوشیار ابراز امیدواری کرد که با همراهی رسانه‌ها و مردم، شهرداری بتواند خلأهای موجود را پر کرده و رفع مشکلات شهری را تسریع دهد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار