کد خبر: ۱۰۰۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
رئیس پلیس استان بوشهر از شناسایی محموله قاچاق و کشف ۱۷۶ کیلوگرم مواد مخدر خبر داد و گفت: در این راستا ۱۱۰ کیلوگرم تریاک و ۶۶ کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف شد.
۱۷۶ کیلوگرم مواد مخدر سنتی و صنعتی در استان بوشهر کشف شد

سردار حیدر سوسنی در گفت‌وگو با آرانیوز در بوشهر با اشاره به اشراف اطلاعاتی نیروهای انتظامی استان در همه عرصه‌ها اظهار داشت: فعالیت شبانه‌روزی نیروی انتظامی با مشارکت همه جانبه مردم امنیت پایداری را در استان بوشهر فراهم کرده است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر برخورد قاطع با قاچاق در همه عرصه‌ها را از اولویت‌های این نیرو دانست و تأکید کرد: رصد و شناسایی قاچاق مواد مخدر، کالا و سوخت شبانه‌روزی است و با متخلفان برخورد قاطع می‌شود.

وی از شناسایی باند قاچاق مواد مخدر در گناوه خبر داد و بیان کرد: در راستای ارتقا امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با قاچاق، عرضه، تهیه و توزیع مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از فعالیت یک باند قاچاق مواد مخدر مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

رئیس پلیس استان بوشهر از شناسایی یک دستگاه خودرو سواری تندرو حامل مواد مخدر در محورهای ورودی استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: این خودرو در یک عملیات پلیسی متوقف و به مرکز انتظامی گناوه انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف 176 کیلوگرم مواد مخدر سنتی و صنعتی خبر داد و اظهار داشت: مأموران در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار 110 کیلوگرم تریاک و 66 کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف کردند .

سردار سوسنی با بیان اینکه در این زمینه یک نفر قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد، گفت: پلیس به صورت شبانه‌روزی و هوشیارانه با این پدیده خانمان‌سوز مقابله می‌کند و قاچاقچیان را برای رسیدن به اهداف خود ناکام می‌گذارد.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار