کد خبر: ۱۰۰۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵
فرماندار اهر:
اهر- فرماندار اهر با بیان اینکه تعداد روستاهای فاقد برق در اهر به صفر رسید، گفت: جلب رضایت‌مندی مردم در اولویت دستگاه‌های اجرایی باشد.

تعداد روستاهای فاقد برق در اهر به صفر رسید

به گزارش آرانیوز  صبح امروز دوشنبه به مناسبت ۴۴ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور ابوالفضل غنی‌زاده فرماندار اهر و جمعی از مدیران ادارات؛ طرح بهسازی و توسعه شبکه برق روستاهای چشمه‌وزان و کلهر (جمعاً ۳۲۰۰ متر شبکه فشار ضعیف و ۱۳۰۰ متر شبکه ۲۰ کیلوولت) با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به دست پدر شهید ساکن روستای چشمه‌وزان افتتاح شد.

غنی‌زاده با قدردانی از اقدامات مدیریت توزیع نیروی برق اهر برای برق‌رسانی به مناطق دورافتاده و روستاها گفت: خوشبختانه بر اساس گزارش شرکت توزیع نیروی برق؛ هیچ روستای بدون برق در شهرستان اهر وجود ندارد.

فرماندار اهر افزود: یکی از دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی همین بهره‌مندی اهالی روستاهای دورافتاده و صعب‌العبور از خدمات برق، گاز، آب و … است، خوشبختانه با اتمام برق‌رسانی به روستاهای شهرستان اهر؛ رویکرد شرکت برق به اصلاح و توسعه شبکه برق تغییر یافته است.

وی بابیان این‌که شرکت توزیع نیروی برق اهر توجه بیش از پیش به مطالبات مردم را در دستور کار قرار دهد، خاطرنشان کرد: مردم ولی‌نعمتان ما و سرمایه‌های اجتماعی نظام و انقلاب اسلامی هستند، توجه به مطالبات و حل مشکلات آینده شهرستان و امید را در دل مردم زنده نگه‌دارد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار