کد خبر: ۱۰۰۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان ها ی خراسان جنوبی از اهدای ۴۴۰ سبد حمایتی به ارزش هر سبد یک میلیون تومان به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بین خانواده زندانیان استان خبر داد.
۴۴۰ سبد حمایتی بین خانواده‌های زندانیان نیازمند خراسان جنوبی توزیع شد

به گزارش آرانیوز  از بیرجند، مجید آذرمهری صبح امروز در مراسم توزیع نمادین 44 سبد حمایتی که دادستان استان و روسای انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه خراسان جنوبی نیز حضور داشتند با تبریک چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: توزیع 440 سبد حمایتی با همکاری خیرین و انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در همه شهرستان های خراسان جنوبی انجام می‌شود.

وی افزود: از ابتدای سال جاری خدمات قابل توجه‌ای به خانواده زندانیان استان شده است.

به گفته وی از ابتدای سال تاکنون به هزار و 351 خانواده زندانی خراسان جنوبی سه هزار و 846 مورد کمک نقدی و غیر نقدی به ارزش حدود 367 میلیون تومان شده است.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل زندان ها ی خراسان جنوبی تصریح کرد: در این مدت چهار هزار و 390 سبد حمایتی به ارزش 200 میلیون تومان در بین خانواده زندانیان خراسان جنوبی توزیع شده است.

وی عنوان کرد: در این مدت 65 دوره آموزشی مشاوره و... برای این خانواده‌ها برگزار شده و برای 154نفر از اعضای خانواده زندانیان استان در حرفه‌های مختلف اشتغالزایی شده است که ماهیانه حدود 35 میلیون تومان درآمد دارند.

آذرمهری اظهار داشت: از ابتدای سال جاری 764 بازدید توسط مدیرکل، معاونین و روسای ادارات شهرستان‌های خراسان جنوبی انجام شده و 476 مورد بازدید هم توسط انجمن حمایت از خانواده زندانیان خراسان جنوبی انجام شده است.

به گفته وی برای آزادی 109 زندانی 58 میلیون و 700 میلیون تومان پرداخت شده و در قالب اجرای طرح شجره فولاد 122 نفر از پرسنل این اداره کل ماهانه مبلغی برای کمک به خانواده زندانیان پرداخت می‌کنند.

وی گفت: در این مدت 108 نفر از خانواده زندانیان برای دریافت تسهیلات به کمیته امداد و بانک‌های عامل معرفی شده‌اند و 209 جلسه صلح و سازش هم در کمیته صلح و سازش این اداره کل برگزار شده است.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار