سازمان ملل: ایجاد منطقه امن در مرزهای سوریه «نگران‎کننده» است

رئیس عملیات بشردوستانه سازمان ملل متحد اعلام کرد توافق آنکارا و واشنگتن برای ایجاد منطقه امن در طول مرزهای سوریه و ترکیه نگران‌کننده است.

ارتش سوریه به چندصدمتری منطقه راهبردی «مثلث تدمر» رسید

شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد که ارتش سوریه به چندصدمتری منطقه راهبردی مثلث تدمر رسید و حدود سه کیلومتر با اماکن باستانی شهر تدمر فاصله دارد.

پیشروی ارتش سوریه به سوی تدمر/فرار جمعی تکفیری ها

منابع سوری از پیشروی ارتش سوریه به سوی شهر تدمر و فرار جمعی تکفیری های داعش از این شهر بر اثر ضربات ارتش سوریه خبر دادند.

ظریف: با وجود برخی بی‌مهری‌ها هیچ‌گاه علیه کشورهای همسایه اقدامی نکرده‌ایم

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار با همتای کویتی خود اعلام کرد: کشورمان با وجود مشاهده بی‌مهری از برخی کشورها هیچ‌گاه علیه کشورهای همسایه اقدامی نکرده است.

ترکیه و داعش؛ تحول در مواضع یا جنگ خیالی

حوادث روزهای گذشته در مرزهای ترکیه با سوریه و عراق به‌ویژه جنجال رسانه‌های ترکیه درباره تغییر موضع آنکارا در قبال تکفیری‌ها سؤالات زیادی را نزد تحلیلگران درباره زوایای موضوع به وجود آورده است.

حمله جنگنده‌های ترکیه به مواضع پ.ک.ک و داعش

ارتش ترکیه همزمان با حملات خود به مواضع داعش در سوریه بمباران پایگاه‌های حزب کارگران کردستان این کشور را نیز آغاز کرد و بامداد امروز (شنبه) در چندین نوبت مواضع پ.ک.ک در عراق و کوهستان‌های ترکیه را بمباران کرد.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا:

هر کاری را برای متوقف کردن توافق هسته‌ای ایران انجام می‌دهیم

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا امروز چهارشنبه تأکید کرد که وی و سایر نمایندگان کنگره هر اقدام ممکنی را برای متوقف کردن توافق جدید هسته‌ای با ایران انجام خواهند داد.

ناکامی بزرگ عربستان و امارات در جبهه عدن و تلفات سنگین مزدوران

عربستان و امارات که تمام توان و امکانات خود را برای اشغال عدن و کسب دستاوردی هرچند اندک از طریق هزاران مزدور از جمله تروریست‌های القاعده به کار گرفته بودند، متحمل شکست سنگینی در برابر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی شدند.
سرلشکر جعفری در حاشیه نماز عید فطر:

نگرانی‌هایی درباره جمع‌بندی هسته‌ای و پیش‌نویس قطعنامه وجود دارد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به این سؤال "چقدر از موضوع جمع‌بندی هسته‌ای خوشحال هستید؟" گفت: ان‌شاءالله باید ببینیم در عمل نتیجه‌اش چه می‌شود، یک نگرانی‌هایی وجود دارد که به‌جاست.

هراسی از مخالفان داخلی ندارم/ از پذیرش توافق بد امتناع کردم

رئیس جمهور آمریکا بار دیگر از توافق هسته ای ایران دفاع کرد و گفت: به خاطر حفظ امنیت و ایمنی آمریکا از کسی عذرخواهی نمی کنم.
آخرین خبرها از نبرد بزرگ الانبار/

آزادسازی الرمادی تا پیش از عید فطر و پاکسازی ۱۵هزار کیلومترمربع از لوث داعش

منابع عراقی از احتمال آزادسازی الرمادی تا پیش از عید فطر، ادامه پیشروی نیروهای مردمی و امنیتی به‌سمت مرکز فلوجه، تکیه داعش بر رسانه‌ها برای ایجاد رعب و وحشت و آزادسازی ۱۵هزار کیلومترمربع از مناطق اطراف فلوجه از اشغال داعش خبر دادند.

ساعت ۱۳ سه شنبه جلسه نهایی ایران و 5 +1

وزیران خارجه ایران و ۱+۵ ساعت ۱۳ به وقت تهران نشست نهایی خود را برگزار خواهند کرد.
قبلی۶بعدی