شهرستان «کجکی» ولایت هلمند افغانستان بدست طالبان سقوط کرد

شهرستان «کجکی» ولایت هلمند در جنوب افغانستان به تصرف طالبان افغان درآمد.

تولد کوبانی در سرزمین عثمانی / حمله حزب عدالت به دمیرتاش

شهر کرد نشین جیزره در مرز ترکیه و عراق همچنان در محاصره ارتش ترکیه قرار داشته و درگیری های نظامی در آن در جریان است و همین امر موجب شده تا درباره وخامت انسانی در این منطقه هشدار داده شود.

واشنگتن نام 3 رهبر حماس را در لیست "تروریسم" قرار داد

آمریکا اعلام کرد که اسامی سه رهبر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" را در لیست تروریسم قرار داده است

ورود کری به خاک این کشور ممنوع می‌شود

مجلس روسیه خواستار قرار دادن نام جان کری وزیر امور خارجه آمریکا و معاونانش در لیست سیاه و ممنوع شدن ورودشان به خاک روسیه شد.

کنگره آمریکا به‌دنبال "فکت‌شیت" برای برجام

در حالی که کنگره آمریکا به‌دنبال "فکت‌شیت"ی برای برجام و رفع کامل بعضی دغدغه‌های خود از متن جمع‌بندی مذاکرات هسته‌ای است، صحن علنی مجلس شورای اسلامی کشورمان از هفته‌ آینده بار دیگر ۳ هفته تعطیل خواهد بود!

ظریف به مسکو رفت

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای رایزنی با مقامات روسیه راهی مسکو شد.

پاسخ تند وزارت خارجه سوریه علیه اظهارات وزیر خارجه عربستان

وزارت امور خارجه سوریه در واکنش به ادعاهای وزیر امور خارجه عربستان تاکید کرد که داعش را آل سعود ایجاد کرده و رژیم قرون وسطایی عربستان که دستانش به خون ملت های سوریه و یمن آغشته است، حق ندارد از مشروعیت و مردم دم بزند.

مسکو ادعای سفر سلیمانی به روسیه را تکذیب کرد

سخنگوی دولت روسیه ادعای رسانه‌های غربی درباره سفیر فرمانده سپاه قدس ایران به مسکو را تکذیب کرد.

یک ایرانی در حمله افراد مسلح به اتوبوسی در ترکیه جان داد

خبرگزاری رسمی دولت ترکیه اعلام کرده در جریان حمله تروریستی به یک اتوبوس حامل مسافران ایرانی یک شهروند کشورمان جان خود را از دست داده است. سه شهروند دیگر ایرانی نیز در این حمله زخمی شده‌اند.

آمار سرسام آور خوشگذرانی شاه سعودی و هیات ۱۰۰۰ نفره در فرانسه

هر روز یک فروند هواپیمای سی ۱۳۰ به عربستان می رود تا خوردنی ها و دیگر نیازهای شاه سعودی را از عربستان به فرانسه منتقل کند. همچنین برای هیات همراه ملک سلمان، تعداد زیادی خودرو و صدها تلفن همراه از مدل های پیشرفته تامین شده است.

مصاحبه منتشر نشده از ریگی

سرکردگان گروهک‌های تروریستی، علی‌رغم ادعاهای خود از ابتدایی‌ترین آگاهی‌های دینی برخوردار نیستند و صلاحیت این کار را هم ندارند.

تاثیر نفت ایران برقدرت چانه‌زنی مشتریان نفتی

خریداران نفت آسیایی که در حال حاضر از آلاسکا گرفته تا مکزیک نفت وارد می‌کنند، پیش‌بینی می‌کنند قدرت چانه‌زنی آنها پس از بازگشت ایران به بازارهای جهانی افزایش خواهد یافت.
قبلی۵بعدی