جنگنده صاعقه در رزمایش محرم شرکت می‌کند

فرمانده قرارگاه نیروی هوایی مستقر در منطقه رزمایش محرم گفت: نیروی هوایی در دو حوزه عملیات هوایی و دفاع هوایی در رزمایش محرم حضور می‌یابد.

انگلیس فروش سلاح به عربستان را متوقف کرد

انگلیس به دنبال فشار گروه های بین المللی حقوق بشری مجبور شد قرارداد فروش تسلیحات نظامی خود به عربستان را لغو کند.

«مجتهد» از تنش در روابط عربستان و مصر خبر داد

فعال معروف عربستانی در شبکه های اجتماعی، فاش کرد که عربستان و مصر در روابط دیپلماتیک خود دچار تنش شده‌اند و هر یک از آنها برای باج خواهی از دیگری می‌اندیشد.

سرلشکر جعفری: اگر سردار همدانی نبود دمشق سقوط می‌کرد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم استقبال از پیکر سردار شهید حسین همدانی گفت: اگر سردار همدانی نبود دمشق سقوط می‌کرد، نظام و مردم سوریه مدیون شهید همدانی هستند.

اگرامثال همدانی در سوریه نایستند ناامنی به مرزهای ما کشیده می شود

دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: اگر شهدایی مانند همدانی در سوریه مقابل داعش نایستند، ناامنی و بی ثباتی که خواست کشورهای استکباری است به مرزهای ما کشیده خواهد شد.

فرار عناصر داعش از مناطق شرقی سوریه/ آزادی مناطق جدید در دیرالزور

منابع محلی شرق سوریه از فرار عناصر داعش از مناطق و شهرهای شرقی این کشور و آزادی مناطق جدید در شهر دیرالزور به دست نیروهای ارتش این کشور خبر دادند.

احضار کاردار عربستان به وزارت امور خارجه

مدیر کل کنسولی وزارت امور خارجه کاردار عربستان را احضار کرد و نسبت به هرگونه تعلل و بی‌تفاوتی درباره شناسایی مفقودین، تجهیز و ارسال جنازه پاک قربانیان فاجعه دردناک حج سال جاری هشدار داد.

فهرست جدید مفقودان ایرانی فاجعه منا +اسامی

سازمان حج و زیارت اسامی زائرانی که بعد از فاجعه منا تاکنون به کاروان خود مراجعه نکردند را اعلام کرد.

توکیو می خواهد در کمک به توسعه اقتصاد ایران فعال باشد

نخست وزیر ژاپن با تاکید بر اینکه توکیو می خواهد در کمک به توسعه اقتصاد ایران فعال باشد، گفت: ژاپن علاقه مند است در روند اجرای دقیق برجام با طرفین همکاری کند.

دستور جمع آوری دوربین های منا از سوی ملک سلمان

یک رسانه عراقی از دستور شاه سعودی برای جمع آوری دوربین های منا برای از بین بردن هر سندی که خاندان حاکم را محکوم کند پرده برداشت.

اسد تنها عامل تضمین کننده ثبات در سوریه است

نماینده چک در پارلمان اروپا با اعلام اینکه کشورهای اروپایی از تروریسم در سوریه حمایت می‌کنند، تاکید کرد که رئیس‌جمهوری سوریه تنها عامل برقراری ثبات و امنیت در این کشور است.

ظریف وارد داکا شد

وزیر امور خارجه کشورمان وارد داکا (پایتخت بنگلادش) شد.
قبلی۴بعدی