وزیر کشور: شیوع موادمخدر در ایران پایین تر از نرخ جهانی است

زیرکشور جمهوری اسلامی ایران که به دعوت مدیرکل مبارزه با موادمخدر سازمان ملل در وین حضوردارد نرخ شیوع موادمخدر در ایران را حداکثر 5ر2تا 3 درصد اعلام و بیان کرد:این رقم کمتر ازنرخ 4درصدی جهانی است.

وزیر کشور ایران وارد وین شد + برنامه‌ها

«عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور جمهوری اسلامی ایران یکشنبه‌شب برای شرکت در نشست مبارزه با مواد مخدر با حضور مقامات عالی‌رتبه کشورهای همسایه افغانستان وارد وین شد.

تپش "قلب آسیا" با حضور ظریف

پنجمین نشست وزرای امور خارجه کشورهای غرب آسیا با حضور وزیر امور خارجه کشورمان در اسلام‌آباد پاکستان آغاز به کار کرد.
اوباما :

بیشترقربانیان داعش مسلمانان هستند

رئیس جمهوری آمریکا با بیان اینکه اکثر قربانیان گروه تروریستی داعش را مسلمانان تشکیل می دهند، برکمک گرفتن ازجوامع اسلامی برای مقابله ونبرد با این گروه تاکید کرد.

افشای جزئیات جدید از تقلب آلایندگی خودروها

فولکس واگن در اوایل نوامبر فاش کرد میزان آلایندگی دی اکسید کربن و مصرف سوخت حدود 800 هزار خودروی فروخته شده در اروپا را کمتر از سطح واقعی برآورد کرده است.
روسیه:

نیروی هوایی ترکیه دیوانگی کرد / برای مقابله با تهدید ترکیه آماده ایم

سخنگوی رسمی ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت رئیس جمهور روسیه تمام امکانات را برای مقابله با ترکیه بسیج کرده و او برای مواجهه با آنچه که کرملین پس از سرنگونی جنگنده روسیه توسط جنگنده «اف16» ترکیه تهدید بی سابقه از طرف ترکیه می داند ،‌کاملا آماده است.

واکنش‌های احتمالی روسیه به سرنگونی جنگنده خود از سوی ترکیه

یک کارشناس و تحلیلگر مسائل روسیه با اشاره به سرنگونی یک جنگنده روسی توسط ترکیه پیامدهای این حادثه و نوع واکنش مسکو به آن را تبیین کرد.

روحانی شنبه به ایتالیا سفر می‌کند

یک پایگاه خبری ایتالیایی خبر داد که رئیس جمهور ایران قبل از ظهر روز شنبه به ایتالیا خواهد رسید.

سردارسلیمانی: اقدام شما دفاع از حریم اسلام، اهل بیت و انسانیت است

فرمانده نیروی قدس سپاه در جمع مدافعان حرم تاکید کرد: دفاع شما فقط از حرم حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) نیست؛ دفاع از حریم گسترده ای است، دفاع از حریم اسلام است و دفاع از حریم اهل‌بیت و انسانیت است.

وزیر خارجه قطر: نه! قصد حمله به سوریه را نداریم!

«خالد العطیه» وزیر خارجه قطر تنها با گذشت ۱۰ روز از تهدید سوریه به حمله نظامی، در اظهاراتی ضمن پس گرفتن این تهدید، تأکید کرد: دوحه قصد دخالت نظامی در سوریه را ندارد.

رایزنی کری و لاوروف درباره مقدمات گفتگوهای دولت و مخالفان سوری

وزارت خارجه روسیه با صدور بیانیه ای از رایزنی وزیر امور خارجه این کشور با همتای آمریکائیش درباره آماده سازی مقدمات گفتگوهای دولت و مخالفان سوری خبر داد.

اسد در مسکو با پوتین دیدار کرد

کاخ کرملین در بیانیه ای از سفر رئیس جمهور سوریه به مسکو خبر داد و اعلام کرد: در دیدار بشار اسد و پوتین ادامه مبارزه با گروههای تروریستی مورد بحث قرار گرفت.
قبلی۳بعدی