در نشست مشترک زنگنه - فابیوس چه گذشت؟

وزیر امور خارجه فرانسه از آمادگی شرکت‌های فرانسوی برای حضور در بازار انرژی ایران سخن گفت و تاکید کرد: خواهان احیای روابط تاریخی و گذشته با ایران هستیم.

مطالبه مجلس برای پیگیری دولت جهت عذرخواهی فابیوس از ایران

سخنگوی کمیسیون بهداشت مجلس درباره سکوت مسئولان دولتی در زمینه فرآورده‌های خون‌های آلوده فرانسه گفت:‌ توصیه می‌کنیم آقایان صدایشان درآید و برای (فابیوس) فرش قرمز نیندازند زیرا مسببین این خیانت بزرگ باید از ایران عذرخواهی کنند.

پتروشیمی‌های داخلی صادرکننده بنزین یورو۴ شدند+سند

واحد پتروشیمی بندر امام خمینی (ره) موفق به تولید بنزین مطابق با استانداردهای یورو۴ و صادرات آن شد.
اوباما:

ایران همچنان دشمن ایالات متحده آمریکا باقی می‌ماند

رئیس جمهور آمریکا دیشب با حضور در یکی از پرمخاطب ترین برنامه های طنز تلویزیون تلاش کرد تا توافق هسته ای ایران را به عنوان بزرگترین دستاورد دموکراتها معرفی کند.

اروپا در شوک رای منفی یونانی ها به همه پرسی یکشنبه

سیپراس نخست وزیر 40 ساله یونان یکشنبه شب و پس از مشخص شدن نتایج همه پرسی اعلام کرد مردم یونان آن شب را جشن می گیرند اما از فردا همه آنها کار کردن به منظور خارج کردن کشورشان از بحران بدهی را آغاز خواهند کرد.

بانک جهانی انتقاد از اقتصاد چین را پس گرفت

بانک جهانی که چند روز پیش در گزارشی درباره اقتصاد چین، دولت را متهم به دخالت در نظام مالی این کشور کرده بود، با انتشار بیانیه ای، این بخش از گزارش خود را پس گرفت.

بازگشت مهاجران غیرقانونی به ازای ویزای گردشگری و بورس علمی

دولت استرالیا در مورد اخراج و بازگرداندن هزاران پناهجوی ایرانی به ایران، با مقام‌های تهران که در قالب هیأتی بلندپایه در این هفته به استرالیا سفر کرده‌اند، مذاکراتی داشته و به مرحله اجرای چنین طرحی نزدیک شده است؛ طرحی که این روزنامه از آن به ‌تحولی در سیاست های دولت محافظه‌کار استرالیا یاد می‌کند.
پارلمان و دولت دانمارک سقوط کرد

چرخش کپنهاگ از چپ به راست

ائتلاف دو حزب پوپولیستی مردم و لیبرال‌های محافظه‌کار توانست در انتخابات پارلمانی دانمارک حزب سوسیال دموکرات را شکست دهد. ائتلاف راست میانه بیش از هرچیز به سیاست‌های ضدپناهندگی مشهور است. در پی این چرخش، «هله تورنینگ-اشمیت» نخست وزیر دانمارک استعفا داد.

حکم اعدام محمد مرسی تائید شد

حکم اعدام محمد مرسی، رئیس‌جمهوری سرنگون شده مصر به اتهام سازماندهی حمله به یک زندان و فرار چند هزار زندانی در سال ۲۰۱۱ تائید شده است.

کلینتون: روسیه، ایران و کره‌شمالی تهدیدهای امنیتی سنتی علیه آمریکا هستند

نامزد حزب دموکرات برای انتخابات ریاست جمهوری سال آینده آمریکا گفت که روسیه ، کره شمالی و ایران تهدیدهای امنیتی سنتی علیه آمریکا هستند.
رییس پارلمان اروپا:

اتحادیه اروپا مایل به گسترش فراگیر روابط با ایران بویژه انرژی و حل منازعات منطقه ای است

رییس پارلمان اروپا ضمن تاکید بر تمایل این اتحادیه برای توسعه روابط با ایران در تمام زمینه ها، گفت: نقش تهران در حل مناقشات منطقه ای نباید نادیده گرفت.

معاون وزیر خارجه آمریکا: توافق با ایران به نفع کشورهای منطقه است

معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه با تاکید بر اینکه توافق نهایی هسته ای با ایران،یک توافقنامه بین المللی خواهد بود، گفت که هرگونه توافق با ایران به نفع کشورهای منطقه است.
قبلی۲بعدی