واکنش سخنگوی دولت به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور ترکیه:

بالاتر از اردوغان هم نتوانسته ایران را تهدید کند

نوبخت گفت: اردوغان اگر ادعای تهدید و هشدار علیه ایران را مطرح کرده، بداند که وزیر خارجه ایران به بالاتر از وی گفت که هیچ‌وقت یک ایرانی را تهدید نکند. بالاتر از اینها هم نتوانستند ما را تهدید کنند.

ظریف برای شرکت در کنفرانس قلب آسیا ،راهی پاکستان شد

محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه دقایقی پیش برای شرکت در کنفرانس روند استانبول – قلب آسیا عازم اسلام آباد پایتخت پاکستان شد.کنفرانس قلب آسیا از امروز (سه شنبه ) در سطح کارشناسان در اسلام آباد آغاز می شود و مرحله اصلی این کنفرانس روز چهارشنبه و با حضور اشرف غنی رییس جمهوری افغانستان و […]

روسیه دو ماهواره نظامی به فضا پرتاب کرد

روسیه روز شنبه دو ماهواره نظامی به فضا پرتاب کرد.

دادگاه تجدید نظر مصر حکم اعدام رهبران اخوان المسلمین را لغو کرد

دادگاه فرجام خواهی مصر (عالی ترین دادگاه تجدید نظر مصر) امروز پنج شنبه حکم اعدام رهبران اخوان المسلمین در قضیه «اتاق عملیات رابعه العدویه» را لغو کرد.

پاریس دوباره در التهاب

نیروهای امنیتی و پلیس فرانسه در عملیات امروز صبح خود توانست گروهی از مظنونان حملات تروریستی جمعه‌شب از جمله مغز متفکر آن را در حومه شمالی پاریس به محاصره خود در آورند.
وزیر انرژی روسیه اعلام کرد:

همکاریهای تجاری روسیه و ایران بر پایه اصول تاریخی که بر اصل همجواری و همسایگی دو کشور استوار است

وزیر انرژی روسیه اعلام کرد: همکاریهای تجاری روسیه و ایران بر پایه اصول تاریخی که بر اصل همجواری و همسایگی دو کشور استوار است، تداوم خواهد یافت و روسیه ایران را شریک بزرگ تجاری خود قلمداد می‌کند.

احضار کاردار امارات در واکنش به بازداشت معلمان ایرانی

در پی دستگیری تعدادی از معلمان آموزش و پرورش ایران در امارات متحده عربی امروز کاردار این کشور در تهران در غیاب سفیر این کشور به وزارت خارجه ایران فراخوانده شد.
سازمان حج و زیارت:

آمار نهایی قربانیان فاجعه منا ۴۶۴ نفر است+آمار تفکیکی استان‌ها

سازمان حج و زیارت کشورمان آمار نهایی قربانیان فاجعه دردناک منا را ۴۶۴ نفر اعلام کرد

هشدار پوتین به اوباما در مورد حملات صهیونیست ها به سوریه

دبکا فایل نوشت ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه در دیدار با «باراک اوباما» همتای آمریکایی خود در مورد تکرار حملات صهیونیستها به خاک سوریه هشدار داده است.

وزیر بهداشت: هماهنگی‌ برای انتقال سریع اجساد را انجام می‌دهیم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حضور من در عربستان برای سرکشی از هیئت پزشکی و بررسی اوضاع مصدومین و تعیین تکلیف مفقودین است.

بان‌کی‌مون: همه جناح‌های درگیر آتش‌بس جهانی را رعایت کنند

دبیر کل سازمان ملل در پیام خود به مناسبت روز جهانی صلح اظهار کرد: باید همه شرکایی که آرمان صلح را به اشتراک می‌گذارند را به شکلی هم‌زمان بسیج کنیم.

ترامپ: ایرانی‌ها ما را فریب داده‌اند

نامزد جنجالی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در تجمع مخالفان توافق هسته‌ای مقابل کنگره، ایران را به فریب نمایندگان آمریکایی در مذاکرات هسته‌ای متهم کرد.
قبلی۴بعدی