مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خوزستان

رضایی:افتتاح وبهربرداری از45فضایی آموزشی درمهرماه94

مدیرکل نوسازی توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: 45 فضای آموزشی در خوزستان مهر امسال به بهره برداری می رسد.

فرماندار دشت آزادگان: برای بالا بردن سطح علمی جامعه باید زیرساخت های لازم فراهم شود

فرماندار دشت آزادگان با بیان این که بحث آموزش یکی از مواردی است که باید بیش از سایر مسایل به آن توجه داشت و باید تمامی زیرساخت های لازم برای بالا بردن کیفیت آن فراهم شود، گفت: دانش آموزان سرمایه های ارزشمند کشور به شمار رفته و باید برای بالا بردن سطوح علمی جامعه تمامی زیرساخت های لازم فراهم شود.

تقی زاده مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان:عدم پرداخت مطالبات معلمان در انگیزه فرهنگیان تاثیر گذار است

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت:عدم پرداخت مطالبات معلمان می تواند نقش موثری در انگیزه آن ها داشته باشد اما متاسفانه پرداخت معوقات آن ها در ماه های اخیر آن گونه که باید صورت نگرفت که این یک موضوع ملی است.
رئیس آموزش و پرورش عشایر خوزستان

قنبری: یکی از سیاست های کلان وزارت آموزش و پرورش تأسیس مدارس شبانه روزی است

رئیس آموزش و پرورش عشایر خوزستان گفت: آموزش و پرورش عشایر خوزستان دارای ۷۹ فضای آموزشی فرسوده، ۶۸ کانکسی، ۴۱ سنگی و کپری، ۱۵۶ چادری، ۳۸ استیجاری و ۱۲۰ مدرسه بدون برق است.

مقتدایی:سازمان آب برقو گاز بامدارس بدهکار با ملایمت برخورد کند/ لزوم ایجاد برنامه ریزی برای پرداخت بدهی مدارس

استاندار خوزستان: خیلی بد است که فرهنگی در خوزستان ایجاد شده و نهایت آن به عدم پرداخت وجوهات مربوط به آب، برق، گاز و غیره منجر می شود. برای مدارسی که چنین بدهکاری هایی دارند، باید چاره ای مانند تقسیط و یا هر چیز دیگری اندیشیده شده تا همه بدهکاری هایشان تسویه شود.

بخشنامه بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان ابلاغ شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: بخشنامه بازنشستگی پیش از موعد فرهنگیان بدون سنوات ارفاقی به سراسر کشور ارسال شد.

شمارش معکوس به پایان رسید/مسدود شدن حساب برخی از دستگاها به علت بدهی به آموزش و پرورش

محمد تقی زاده مدیر کل آموزش و پرورش استان از مسدود شدن حساب برخی دستگاه های بدهکار و واریز بخشی از این بدهی ها به حساب آموزش و پرورش خوزستان خبر داد.

آمارهایی از آزمون دکتری سال ۹۴

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان جزئیات و آمارهایی از اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۴ گفت: نتایج نهایی آزمون فردا چهارشنبه اعلام می‌شود.

پایبندی دولت به تعهد خدمت دانشجو معلمان

سرپرست دانشگاه فرهنگیان از پیگیری تعهدخدمت دانشجو معلمان ورودی ۹۳ دانشگاه فرهنگیان خبر داد و گفت: دولت به تعهد خدمت این دانشجویان پایبند است و دیر یا زود محقق خواهد شد.
در حاشیه دوره آموزشی طرح یاوران نماز در تبریز؛

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان: ترویج فرهنگ نماز جماعت در مدارس یک ضرورت است

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ترویج فرهنگ نمازجماعت همواره یکی از اولویت های اصلی ما در بخش پرورش بوده و در این خصوص برنامه های متعددی را در دستور کار قرار دادیم.

اعلام ۵ اشکال در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، از اعلام پنج اشکال اساسی در شیوه برگزاری آزمون استخدامی آینده آموزش و پرورش در نشست این کمیسیون خبر داد.
مسئولان پاسخ دادند

چرایی دریافت هزینه ۴۸هزارتومانی از متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش

معاون توسعه مدیریت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مبلغ ۴۸هزار تومان از متقاضیان شرکت در آزمون دریافت می‌شود، گفت: این رقم به‌منظور برگزاری آزمون توسط سازمان سنجش و مصاحبه و گزینش توسط آموزش و پرورش دریافت می‌شود.
قبلی۶بعدی