تعاملات سایپا با فولادمبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو/ همکاری‌های سایپا و فولاد مبارکه در مسیر پیشرفت و توسعه

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: تعاملات گروه خودروسازی سایپا با فولادمبارکه در راستای افزایش ۱۰۰ درصدی تولید خودرو است.
17:42 - 1403/02/05

حضور مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در دیدار رهبری با کارگران و کارفرمایان منتخب کشوری

عطاالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان صبح امروز در دیدار جمعی از کارگران و کارفرمایان منتخب کشور با رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز کارگر حضور یافت
17:34 - 1403/02/05

تجدید میثاق مدیران و کارکنان بانک رفاه کارگران با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در راس هیئتی از مدیران و کارکنان این بانک طی مراسمی به مناسبت آغاز هفته کار و کارگر با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) تجدید میثاق کردند.
17:04 - 1403/02/05
پیرو دستور مدیرعامل منطقه ویژه لامرد؛

برنامه‌های شاخص در ستاد هفته کارگر منطقه ویژه لامرد به تصویب و ابلاغ رسید/ منطقه ویژه اقتصادی لامرد حامی کارگران

وابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد از برگزاری باشکوه با برنامه‌های متنوع در قالب تشکیل «ستاد هفته کارگر منطقه ویژه لامرد» خبر داد.
16:50 - 1403/02/05

بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی/هادی عامل از بیمه البرز می گوید

در رویدادی که نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، بیمه البرز به عنوان حامی اصلی، برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی را عهده‌دار شده است.
16:42 - 1403/02/05

فولاد شادگان، پیشتاز هفت طرح/ پاسخ قاطع فولاد مردان فولاد شادگان به تحریم های ظالمانه با رکورد شکنی های متعدد/حضور پرقدرت فولاد شادگان در بازار های جهانی

شرکت فولاد شادگان، نامی مطرح در صنعت فولاد ایران، سازمانی پویا و نوآور است که از بدو تأسیس تاکنون همواره در حال رشد بوده است. فولاد شادگان با تعهدی قوی به کیفیت، پایداری و رضایت مشتری، با موفقیت جایگاهی برای خود در بازار جهانی ایجاد کرده است.
16:02 - 1403/02/05

تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل

مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون همگام با جامعه کار و تولید کشور، با آرمان‌های امام راحل تجدید میثاق نمودند.
16:02 - 1403/02/05

تذکر رهبر انقلاب به مسئولان اجرایی درباره گشت ارشاد و حجاب تایید شد/ سردار جعفری: اظهارات آقای فضائلی صحت دارد /با مأمور خطا کرده برخورد شده است

سرلشکر جعفری با تایید تذکر رهبری به مسئولان درباره حجاب، تاکید کرد: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.
عناوین کلی روزنامه های کشور
آخرین اخبار