گروه ناظر بر حقوق بشر در سوریه روز یکشنبه اعلام کرد که تعداد قربانیان حملات تروریستی به منطقه زینبیه در دمشق به 60 تن افزایش یافت.
مجموعه ترجمه نامه های حضرت آیت الله خامنه ای به جوانان غرب در قالب کتابی با عنوان 'پیامی به غرب' در ایتالیا منتشر شد.
نبرد همزمان ارتش با تروریست‌ها در ۷ جبهه؛
حلب به‌زودی شاهد بزرگترین عملیات ارتش سوریه از ابتدای بحران این کشور در سال ۲۰۱۱ تاکنون علیه گروه‌های تروریستی تکفیری خواهد بود.
تظاهرات سراسری در محکومیت و اعتراض به اعدام رهبر برجستۀ شیعیان عربستان آیت الله شیخ نمر به دستان ناپاک رژیم منفور آل سعود ، پس از اقامۀ نماز جمعۀ این هفته با حضور ملت بزرگ و غیور ایران اسلامی در سراسر کشور برگزار می شود.
صدور بیانیه رسمی؛
وزارت خارجه عربستان در بیانیه ای رسمی اعلام کرد با قطع روابط سیاسی خود با ایران، از دیپلمات های ایرانی خواسته خاک این کشور را ترک کنند.
عبدالباری عطوان:
اعدام روحانی برجسته شیعیان که با هدف ارعاب شهروندان این کشور و بازداشتن آنها از برگزاری هرگونه تحرکات اعتراضی علیه نظام حاکم و نهادها و منافع آن صورت گرفت، واکنش‌ها و نتایج کاملاً معکوسی خواهد داشت و بنابراین روزهای سختی در انتظار رژیم سعودی است.
همزمان با نبردهای سنگین میان نیروهای دولتی و طالبان در هلمند واقع در جنوب افغانستان، گروه طالبان شهرستان «گلستان» استان فراه در غرب این کشور را به تصرف خود درآورد.
ارتش نیجریه سه‌شنبه شب (دیشب) 500 زن و کودک را که از زمان حمله به منزل «شیخ ابراهیم زکزاکی» رهبر جنبش اسلامی در این کشور بازداشت کرده بود به مدرسه ابتدایی منطقه «سامورا» در شهر «زاریا» در ایالت «کادونا» منتقل کرد.
یک گروه حقوق بشری تحت عنوان کمیسیون اسلامی حقوق بشر روزشنبه گزارش کرد: نیروهای ارتش با شلیک به گروهی ازمسلمانان شیعه در شمال این کشور30 نفر را کشتند.
همایش سفرا و روسای نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور با تجلیل از خانواده های دیپلماتهای جانباخته کشورمان در حادثه منا برگزار شد.
پربازدیدها
آخرین اخبار