دبیر کمیته اضطرار آلودگی هوا تهران از تعطیلی مهدکودک ها، پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی شهر تهران و نواحی یک و دو، کهریزک و شهرستان ری در روزهای دوشنبه و سه شنبه خبر داد و گفت: این اقدام بنا به تصمیم کمیته اضطراری آلودگی پایتخت صورت می گیرد.
معاون عمرانی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد؛
معاون عمرانی وزارت آموزش و پرورش از عدم تخصیص پنج درصد عوارض شهرداری‌ها برای ساخت فضاهای آموزشی، تعمیر و تجهیز مدارس انتقاد کرد و گفت: اگر قانون مربوط به انبوه سازان مسکن احیاء شود نگرانی ما بابت مدارس در پروژه‌های انبوه سازی و شهرک‌های جدید التاسیس مرتفع می‌شود.
رئیس مرکز برنامه‌ریزی و منابع انسانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت:‌ سال آینده آزمون استخدامی نداریم و ۱۴ هزار نیرویی که به آموزش‌وپرورش وارد می‌شوند از میان فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان هستند.
سخنان مسئولان درباره‌ استخدام دروزارت آموزش وپرورش دوپهلوست ومشخص نیست آیاسال ۹۵ این وزارتخانه باز هم آزمون استخدامی برگزار می‌کند یا فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان از این نهاد حذف می شوند.
تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش منطقه سربند شهرستان شازند و همچنین مدارس شهرستان کمیجان به دلیل بارش برف و کولاک، در روز یکشنبه در نوبت صبح و عصر تعطیل شد.
معاون وزیر آموزش و پرورش
طرح رتبه‌بندی معلمان که ارتقای مهارت‌های تخصصی معلمان را دنبال می‌کند با وجود تمام فراز و نشیب‌ها و حواشی که داشت سرانجام در مهرماه امسال برای بخش بزرگی از فرهنگیان به اجرا در آمد و مسئولان آموزش و پرورش در همان زمان اعلام کردند که امسال فاز اول رتبه بندی اجرا شده و در سال 95 شاهد اجرای فاز جدیدی از آن خواهیم بود که تغییرات بسیاری با آنچه اکنون اجرا شده خواهد داشت.
6000 فقره وام مرابحه ای 5 میلیون تومانی به همکاران واجد شرایط اختصاص یافت.
در گردهمایی مشترک شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش علی اصغر فانی با اهدا لوح سپاس از مدیران کل آموزش و پرورش ایلام و خوزستان تجلیل کرد.
به دلیل بارش برف و برودت هوا برخی از مدارس استانهای اردبیل،کردستان کرمانشاه،همدان و آذربایجان شرقی و غربی تعطیل اعلام شد.
آموزش و پرورش آذربایجان شرقی مدارس برخی مقاطع مختلف تحصیلی استان را در روز شنبه 12 دی ماه به علت شدت سرما ، کولاک برف تعطیل اعلام کرد.
پربازدیدها
آخرین اخبار