کد خبر: ۹۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
کاهش دید ناشی از هوای مه آلود در روز شنبه موجب تصادف زنجیره ای چند دستگاه خودروی سبک و سنگین در جاده سراسری شوش به اهواز شد.

جزئیات حادثه تصادف زنجیره ای در جاده اهواز - اندیمشک از زبان رئیس پلیس راه خوزستان

به گزارش آرانیوز، کاهش دید ناشی از هوای مه آلود در روز شنبه موجب تصادف زنجیره ای چند دستگاه خودروی سبک و سنگین در جاده سراسری شوش به اهواز شد.
رییس اداره راه و شهرسازی شوش ظهر شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:این تصادف که در کیلومتر 50 باند رفت جاده شوش به سمت اهواز رخ داده موجب آتش گرفتن شش دستگاه خودرو شد که با اقدام ماموران آتش نشانی اعزامی از شهرهای اهواز ، شوش و الهایی مهار گردید.
احمد ناصر افزود:در پی این حادثه باند رفت جاده شوش به سمت اهواز در محدوده روستای کعب زیدان بر روی خودروها بسته شده و تردد خودروها در این محدوده با احتیاط از باند مجاور به صورت رفت و برگشت انجام می شود.
وی افزود: تلاش ماموران راهداری اداره راه و شهرسازی شوش ، پلیس راه و دستگاههای امدادی برای بازگشایی مسیر و خارج کردن خودروهای حادثه دیده از مسیر جاده سراسری شوش - اهواز ادامه دارد.
ناصر گفت:طبق بررسی بعمل آمده یکدستگاه تریلر حامل گچ ساعت 23 جمعه شب در محدوده مذکور واژگون گردیده و تردد از مسیر جاده را با مشکل مواجه کرده بود.
وی با بیان اینکه تریلر مذکور از جمعه شب تا لحظه وقوع حادثه دوم در ساعت 10 صبح روز شنبه موجب اختلال در تردد خودروها در مسیر جاده شوش - اهواز شده بود گفت:به دلیل دید کم دو دستگاه تریلر نفتکش و حامل خودرو در محدوده روستای کعب زیدان با هم برخورد کردند که این حادثه منجر به آتش سوزی شد.
در این حادثه تریلر حامل شش دستگاه خودروی صفر کیلومتر از پشت سر به تریلر نفتکش در برخورد کرد.
چهار دستگاه خودروی صفر کیلومتر که بر روی تریلر در حال حمل به اهواز بودند در آتش سوخته و دو دستگاه خودروی سواری نیز که بین دو دستگاه تریلر گرفتار شده بودند نیز آتش گرفتند.
دو مصدوم این حادثه توسط خودروهای عبوری به پایگاه امداد جاده ای شاوور منتقل شده و تحت درمان قرار گرفتند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار