کد خبر: ۹۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
کار کی روش دوباره به بیمارستان کشید
در یکی از جلسات تمرینی تیم ملی در دبی، اتفاقی رخ داد که باعث شد کار کی روش به بیمارستان بکشد.

کار کی روش دوباره به بیمارستان کشید

 به گزارش آرانیوز، مربی تیم ملی اول آذرماه تهران را به مقصد لیسبون ترک کرد تا به مرخصی ۵۰ روزه برود. علت اصلی این مرخصی مداوای بیماری اش است. کی روش به دلیل جراحی های اخیرش حال و روز خوشی نداشت. پیش از بازی با عمان، تیم ملی ایران اردویی ۱۰ روزه در دبی برگزار کرد که به دلیل شرایط خاص آب و هوایی، تیم اذیت شد. کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی هم با وجود تمام مشکلاتش، در این اردو حاضر شد.

در یکی از جلسات تمرینی و در حالی که کی روش تلاش می کرد تا به بازیکنان نکات تاکتیکی لازم را یادآوری کند، بخیه هایش باز شد! او به دلیل جراحی کولون و همینطور کیسه صفرا، مجبور شده بود بخیه بزند و پزشک ها از این مربی خواسته بودند تا در تمرینات بسیار مراقب باشد و به بخیه ها فشاری نیاورد.

کی روش اما این توصیه را نادیده گرفت تا ناگهان بخیه اش وسط تمرین باز شود و بعد از تمرین راهی بیمارستان ایرانیان شود. در آنجا بود که پزشک ها به کی روش گفتند ادامه این شرایط حتی ممکن است باعث عفونت شود. پس از حل این مشکل، کی روش دوباره به اردوی تیم ملی برگشت اما از فردای همان روز دوباره در تمرینات حاضر شد. یکی از بازیکنان تیم ملی در این باره می گوید: «راستش در همان اردو کی روش کمی دیر آمد. شبی هم که به بیمارستان رفت، ما یک چیزهایی شنیدیم. البته به ما نگفتند بخیه او باز شده و فقط گفتند کمی ناخوش است.»

کی روش با وجود دردی که داشت در تمرینات حاضر شد و سپس همراه تیم ملی به عمان رفت. او در بازی ترکمنستان و گوام هم کنار تیم ملی بود و پس از آن از کفاشیان خواست تا با مرخصی اش موافقت کند. پزشک ها به کی روش توصیه کردند که باید زودتر به پرتغال برگردد و تحت مداوا باشد. در زمان سفر کی روش به پرتغال بود که یکی از مسئولان فدراسیون فاش کرد او قصد دارد جراحی دیگری در لیسبون انجام دهد ولی خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که کی روش دیگر جراحی نخواهد داشت و زیر نظر پزشک ها به گذراندن دوران درمانی و همینطور استراحت مشغول است.

البته کارلوس ارتباط خود را با کادر فنی اش در تهران حفظ کرده است. او با اوسیانو، گاسپار و مارکار آقاجانیان در تماس است و حتی برای آنها برنامه ریزی کرده است. دستیاران کی روش در نبود او باید تمرینات تیم های لیگ برتری و همینطور بازی ها را به دقت زیر نظر بگیرند و در نهایت گزارشی کامل را در اختیار او قرار دهند. کی روش دورادور وضعیت را زیر نظر دارد و به احتمال فراوان پس از گذراندن تعطیلات کریسمس در پرتغال و در کنار پدرش، راهی دوحه می شود تا در آنجا به تیم ملی امید ملحق شود.

 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار