کد خبر: ۶۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۴
با حکم رییس پارک علم و فناوری خوزستان :
با حکم دکتر بابک مختاری رییس پارک علم و فناوری خوزستان، مجتبی گهستونی به عنوان مسئول روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خوزستان منصوب شد.

گهستونی به عنوان مسئول روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خوزستان منصوب شد

 به گزارش خبرنگار آرانیوز( حوزه خوزستان )

با حکم دکتر بابک مختاری رییس پارک علم و فناوری خوزستان، مجتبی گهستونی به عنوان مسئول روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خوزستان منصوب شد.  


رییس پارک علم و فناوری خوزستان گفت: مسئول جدید روابط عمومی پارک علم و فناوری خوزستان، به منظور توانمند کردن این پارک اقدام به انجام کلیه امور مطبوعاتی، انتشاراتی، سمعی و بصری، اطلاع رسانی اخبار علمی، پژوهشی، فناوری و خدمات پارک، پیگیری امور مربوط به دعوت از شخصیت های علمی، ایجاد زمینه های جذب کمک های مادی و معنوی قطب های مختلف اقتصادی، علمی و فرهنگی کشور، شناسایی و انجام اقدامات لازم به منظور عضویت پارک در مجامع بین المللی، نظر سنجی افکار عمومی و استفاده از آن در تعیین خط مشی و برنامه های پارک و... خواهند نمود.


دکتر بابک مختاری افزود: پارک علم و فناور سازمانی است که به وسیله متخصصین مدیریت می شود و هدف اصلی آن افزایش ثروت در جامعه از طریق ارتقا فرهنگ نوآوری و رقابت سازنده میان شرکت های حاضر در پارک و موسسه های دانش بنیان است. برای دستیابی به این هدف، پارک جریان دانش و فناوری را در میان موسسات آموزش عالی پژوهشی، شرکت های خصوصی و بازار به حرکت انداخته و با مدیریت خود رشد شرکت های متکی بر نوآوری را تسهیل می کند. 


گفتنی است مجتبی گهستونی از روزنامه نگاران جوان اما با سابقه محسوب می شودکه مقالات و گزارش های وی در موضوعات گوناگون در رسانه های استانی و ملی منتشر می شود و به عنوان فعال در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری از چهره های شاخص استان خوزستان به شمار می آید. وی علاوه بر مسئولیت روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خوزستان، مشاور مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی گردشگری خوزستان در امور تشکل های مردم نهاد است.  

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار