کد خبر: ۴۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۰
عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به بررسی وضعیت انتصابات در صندوق بازنشستگی، سازمان بهزیستی و شستا با حضور وزیر تعاون در نشست امروز این کمیسیون از قول مساعد شریعتمداری برای برکناری و عزل مدیران خاطی در این وزارتخانه خبر داد.
به گزارش آرانیوز، روح‌اله بابایی صالح در  تشریح دستور کار کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از بررسی مشکلات و مسائل مرتبط با واگذاری شرکت صنایع شیمیایی ایران، انتصابات و صندوق های بازنشستگی با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاونان این وزارتخانه در نشست امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: در این نشست موارد و مسائلی از سوی نمایندگان از جمله زیان ده بودن صندوق های بازنشستگی و وضعیت انتصابات در صندوق بازنشستگی، سازمان بهزیستی و شستا مطرح شد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، افزود: وزیر بر این باور بود که باید از جوانان در پست های مدیریتی استفاده کرد اما نمایندگان معتقد بودند که جوان بودن تنها ملاک نیست بلکه تخصص، مدرک و تعهد نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی یادآور شد: همچنین در مورد ورشکستگی صندوق ها و سوء استفاده های مالی به عنوان مثال در پتروشیمی آبادان و شرکت آپادانا سرام که بنده از سال 81 تاکنون در خصوص مدیریت این مجموعه و انتصاب ها از سایر استان ها و حیف و میل بیت المال پیگیری هایی را داشتم بحث و گفت و گو شد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: در واقع امتیاز دادن به افراد خاص، پرداخت حقوق های نجومی و  انتصاب های فامیلی از مباحثی بود  که در مورد شرکت های مختلف مطرح شد.

نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: وزیر تعاون توضیحاتی ارائه کرد و همچنین قول بررسی وضعیت و عزل و برکناری مدیران خاطی و افرادی که بیت المال را حیف و میل می کنند را دادند.

وی یادآور شد: همچنین مقرر شد برای هماهنگی های بیشتر معاون پارلمانی از طرف وزارتخانه و یک نماینده از طرف کمیسیون پیگیر موضوعات میان کمیسیون و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و  دستگاه های زیرمجموعه باشند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار