کد خبر: ۴۴۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹
در پی انتصاب سردار سلامی به عنوان فرمانده جدید سپاه زنگنه وزیر نفت، دکتر جلیلی معاون وزیر اقتصاد، دکتر خلیلی معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و قاسم ساعدی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان پیام های تبریک جداگانه ای صادر کردند.
به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه تهران) متن این پیام ها به شرح زیر است: 

وزیر نفت در پیامی خطاب به سردار سلامی، انتصاب وی را به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن کامل پیام وزیر نفت به این شرح است:

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

انتصاب جنابعالی را از سوی مقام‌معطم رهبری، به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال برای آن جناب در اجرای این مسئولیت سنگین، توفیق مسئلت می‌کنم.
زنگنه وزیر نفت

خلیلی آزاده هشت سال دفاع مقدس و معاون شرکت ملی نفت ایران با صدور پیامی انتصاب سردار سلامی به عنوان فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به وی تبریک گفت.
متن پیام خلیلی معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به شرح ذیل است:

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

انتصاب جنابعالی را به عنوان فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
بی شک حسن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا به جناب عالی و واگذاری این مسئولیت خطیر و راهبردی، نشآت گرفته از تقوی، مشی جهادی و انقلابی، دانش وتجربیات موفق شما در عرصه‌های مختلف مدیریتی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است و می‌تواند به عنوان سرمایه‌ای ارزنده مسیر تعالی مستمر نهاد مقدس سپاه را، پرشتاب‌تر کند.

امید است به برکت روز میلاد مولایمان حضرت، ولی عصر (عج) این انتصاب شایسته منشاء برکت و خیر کثیر برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیرو‌های مسلح و کشور عزیزمان، ایران پرافتخار باشد.

"خلیلی آزاده هشت سال دفاع مقدس و معاون شرکت ملی نفت ایران"


"ساعدی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان و نماینده دشت آزادگان و هویزه"، در پیامی به سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی انتخاب وی به عنوان فرمانده سپاه پاسدران انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

 متن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی

انتصاب جنابعالی را به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روز فرخنده نیمه شعبان تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و برای شما در این مسئولیت بزرگ آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

ساعدی رئیس مجمع نمایندگان خوزستان و نماینده دشت آزادگان و هویزه

"جلیلی جانباز هشت سال دفاع مقدس و معاون وزیر اقتصاد و دارایی"با صدور اطلاعیه ای انتصاب سردار سرلشکر حسین اسلامی را به سمت فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک گفت.

متن اطلاعیه معاون وزیر اقتصاد و دارایی به این شرح است:

سردار سرلشکر پاسدار حسین اسلامی

  انتصاب جنابعالی به فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نشانه اعتماد رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده کل قوا به مدیریت و شجاعت شماست.

 این مسوولیت را به ان برادر محترم تبریک می گویم و برای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ایفای وظایف خطیری که دارد از خداوند منان طلب توقیق می‌نمایم.

 جلیلی جانباز هشت سال دفاع مقدس و معاون وزیر اقتصاد و دارایی

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار