کد خبر: ۴۴۲۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
گروه استان‌ها ـ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان گفت:بارندگی‌هایی که از روز گذشته در استان آغاز شده منجر به مسدود شدن محورهای جدید نشده است.

به گزارش آرانیوز، غلامعباس بهرامی نیا  اظهار داشت: بارندگی‌هایی که از روز گذشته در استان آغاز شده و در برخی مناطق همچنان ادامه دارد، منجر به مسدود شدن محورهای جدید نشده است.

وی با بیان اینکه 21 محور روستایی همچنان مسدود است، افزود: در محور اهواز ـ آبادان و بالاعکس به دلیل بالا بودن سطح آب، همچنان مسدود است.

مدیرکل راهداری و حمل و  نقل جاده‌ای خوزستان  محور آبادان به ماهشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: این محور تا کنون با مشکلی مواجه نبوده و تردد در آن در حال انجام است؛ نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه استان در محور حضور دارند تا در صورت بروز مشکل، نسبت به رفع آن اقدام کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خوزستان ادامه داد: در کمربندی شرق اهواز نیز به دلیل بالا آمدن آب و هم تراز شدن با سطح جاده، نیروهای راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در حال احداث سیل بند خاکی هستند تا از ورود آب به جاده جلوگیری به عمل آید و تردد در این محور نیز تداوم داشته باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار