کد خبر: ۴۴۲۰۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۰
قیمت بلیت هواپیما از مبدا اهواز به تهران، در 24 ساعت گذشته به دلیل قطع مسیر ریلی جنوب و بسته بودن مسیر زمینی ناشی از ریزش کوه و آبگرفتگی آزاد راه زال، و جاده قدیم اندیمشک پلدختر، تا هشت میلیون ریال افزایش یافت.
به گزارش آرانیوز، رییس انجمن دفاتر مسافرت هوایی و جهانگردی خوزستان در این باره بیان کرد: اختلال در تردد ریلی و جاده ای موجب شده تا مردم به سمت تهیه بلیت هواپیما هجوم آوردند و این امر باعث افزایش قیمت ها شده است.

عبدالامیر خوانساری ربا بیان اینکه قیمت بلیت هواپیما شناور است ، افزود:پیش بینی می شود که این قیمت ها پس از اتصال شبکه ریلی خوزستان به تهران و نیز برقراری تردد جاده ای، مجدد عادی شود.

** شرکت های هواپیمایی در حال تخلف هستند
وی کنونی قیمت بلیت مسیر اهواز - تهران را بین هفت میلیون و 500 هزار ریال تا هشت میلیون ریال اعلام کرد و افزود: شرکت های هواپیمایی در حال تخلف از قوانین هواپیمایی کشوری هستند.
خوانساری گفت: سازمان هواپیمایی کشوری برای بلیت هواپیما سقف و کف تعیین کرد بطوری که مسیر اهواز - تهران و یا برعکس بین یک میلیون و 500 هزار ریال تا چهار میلیون ریال است اما شرکت های هواپیمایی این قیمت ها را رعایت نمی کنند.
رییس انجمن دفاتر مسافرت هوایی و جهانگردی خوزستان ادامه داد: مجوز پروازی این شرکت ها بر عهده سازمان هواپیمایی کشور است و از این طریق می توان شرکت ها را به انجام تعهدات مجبور کرد.
به گفته وی در این سازمان اراده ای برای برخورد و یا تمکین شرکت ها برای رعایت حقوق مصرف کننده ندارد.
تهران، اصفهان، یزد، شیراز، نوشهر، رشت، بندرعباس، ساری، مشهد، کیش، عسلویه و خارک از جمله مسیرهای پروازی از فرودگاه اهواز و بر عکس در کشور هستند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۸
0
0
سلام ك واقعا بايد از وقوع اينگونه رخدادهها متسف شديد گرديد كه جز شرمندگي وبي عرضگي بيانگر هيچ چيز ديگري نميباشد وكسي هم بهيچ وجه مواخذ وپاسخگو نيست وهمواره تكرار وصرفا در حد گفتار
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار