کد خبر: ۴۴۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵
رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور از حمایت قاطعانه هیئت‌های مذهبی کشور از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: نقش سپاه در پاسداری از این انقلاب بی‌نظیر بوده است.

به گزارش آرانیوز، نوشاد نوشادی  اظهار داشت: هیئت‌های مذهبی چه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و چه بعد از پیروزی انقلاب همواره نقش بسزایی در حمایت و پاسداری از انقلاب اسلامی داشته‌اند.

وی اضافه کرد: در جنگ هشت ساله تحمیلی و در سال‌های اخیر هم در جنگ با داعش و تکفیری‌ها هیئت‌های مذهبی به‌عنوان مدافعان حرم در کنار سپاه پاسداران و سپاه قدس از حرم اهل بیت علیه السلام دفاع کردند و شهدای زیادی را تقدیم این راه کردند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور بیان کرد: مدافعان حرم پرورش یافتگان مکتب امام حسین (ع) و هیئت‌های مذهبی هستند.

وی افزود: هم اکنون نیز ضمن محکوم کردن اقدام خباثت‌آمیز کاخ سفید علیه سپاه پاسداران، حمایت همه جانبه خود را از این نهاد انقلابی که به فرموده امام راحل اگر سپاه نبود کشور هم نبود اعلام می‌کنیم.

نوشادی تصریح کرد: آمریکا در حالی سپاه را تروریست خوانده است که خود آمریکا بزرگترین حامی تروریست است و دست این کشور و هم‌پیمانانش به خون مردم در نقاط مختلف جهان آلوده است.

وی ادامه داد: بیش از ۹۲ هزار هیئت مذهبی در کشور فعال است که همه این هیئت‌ها خود را پاسدار این نظام و انقلاب می‌دانند و همراه با سپاه در پاسداری از این نظام و انقلاب آماده جانفشانی هستند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار