کد خبر: ۴۴۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی چهار دهه پاسداری و حراست از کیان و ارزشهای مقدس جمهوری اسلامی ایران امروزه الگو و نمادی برای استکبار ستیزی و خدمت بی مدعا به مردم شده است.
به گزارش آرانیوز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی چهار دهه پاسداری و حراست از کیان و ارزشهای مقدس جمهوری اسلامی ایران امروزه الگو و نمادی برای استکبار ستیزی و خدمت بی مدعا به مردم شده است.

سپاهی که از بطن آن سردارانی هم چون سردار سلیمانی و سرداران شهیدی را به تاریخ جهان معرفی نموده است.
اقدام و رفتار غیر قابل پیش بینی و غیر مسئولانه ترامپ در قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست گروههای تروریستی ، بار دیگر عدم ثبات شخصیتی ترامپ ، عدم اعتبار و کینه ی دیرینه آمریکا را در اذهان متبادر نمود.اقدامی که در قرن ۲۱ هیچ کشوری زیر بار  رفتار غیر قانونی آمریکا نخواهد رفت.

تاریخ معاصر هنوز داعش و داعشیان دهه ی اخیر را فراموش نکرده است ، تروریستهایی که تحت حمایت آمریکا و  مستکبران زمان،  از هیچ اقدام غیر انسانی و شنیعی ، چشم پوشی نکردند.ننگ داعش و گروهکهای تروریستی دیگر ، تا ابد از دامان آمریکا پاک نخواهد شد .

اقدامی که هیچگاه مقبولیت جهانی نخواهد یافت و بلعکس توان و قدرت منطقه ای سپاه پاسداران را بیشتر از پیش نشان می دهد.

این جانب ضمن تبریک ولادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار ، اقدام مذبوحانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا را محکوم می نمایم و اقدام متقابل شورای عالی امنیت ملی ایران را اوج اقتدار و افتخار میدانم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار