کد خبر: ۴۴۰۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۲
شمیرانات- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بر استقرار دستگاه های اجرایی و انتظامی تا رفع نیاز کامل در شمیرانات تاکید کرد.
به گزارش آرانیوز، محمد تقی زاده صبح سه شنبه در جلسه ستاد بحران که با حضور مصدقی، معاون اداره راه استان تهران، شهریور فرماندار شمیرانات، رئیس و اعضای شورای شهر در سالن کنفرانس شهرداری اوشان فشم میگون برگزار شد اظهار داشت: مقرر شد تا اداره راه در اسرع زمان و ظرف امروز و فردا، نسبت به پاکسازی محورهای مواصلاتی به منطقه اقدام کرده و برنامه‌های عمرانی را بر اساس اولویت‌های تعیین شده در راه‌های روستاهای گلوکان، زادگان، لالان و عزه به سرعت دنبال کند.

تقی زاده افزود: اداره گاز رودبار و قصران و لواسانات نیز مکلف شد تا نسبت به حل مشکل قطعی انشعاب گاز حدود هزار مشترک این منطقه اقدام کرده و به صورت جدی برای مرتفع کردن این مشکل تمهیدات لازم را اتخاذ کند.

وی در ادامه بیان داشت: با اقدام اداره برق منطقه نیز، اشتراک تعداد قابل توجهی از مشترکین که در بارش‌های اخیر قطع شده بود، مجدداً وصل شده و مابقی نیز با ترمیم شبکه فشار قوی برق به صورت کامل متصل خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: همه دستگاه‌های اجرایی اعم از برق، آب، گاز و همچنین دستگاه‌های انتظامی اعم از راهور و ناجا باید ادوات لازم خود را تا رفع نیاز کامل در منطقه مستقر کرده و نسبت به همراهی و هم افزایی یکدیگر در حل مشکلات، اهتمام لازم را داشته باشند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار