کد خبر: ۴۳۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۲
در آخرین روز از هفته گذشته وزیر نفت به دو شهرستان اندیمشک و مسجدسلیمان سفر کرد اما این سفر بدون هیچ دستاورد مشخصی و تنها برای ارائه فصل تازه ای از شعارهای انتخاباتی اما اینبار نه از زبان نمایندگان مجلس بلکه از زبان بیژن زنگنه انجام شد.
به گزارش اختصاصی آرانیوز(حوزه خوزستان) وزیر نفت در بدو ورود به استان خوزستان به شهرستان اندیمشک رفت و در آنجا به ظاهر عملیات اجرایی طرح اتیلن اکساید این شهرستان آغاز شد.

این درحالی است که هفته گذشته نیز وزیر کار، رفاه، و تامین اجتماعی نیز کلنگ زنی یک پروژه پتروشیمی دیگر را کلنگ زنی کرد.

وی همچنین پس از آن به شهرستان مسجدسلیمان رفت تا در آستانه ملی شدن صنعت نفت در کنار اولین چاه نفت خاورمیانه با مردم و مسئولان صحبت کند.

در این مراسم سخنرانی علیرغم انتظارات مردم اجازه حضور نداشتند اما آنچه مهم بود شعارهای امیدوار کننده ای بود که این عضو هیات دولت به مردم مسجدسلیمان داد.

در تمام طول 100 سال گذشته که از زمان اکتشاف نفت در مسجدسلیمان می گذرد ، مردم این منطقه همیشه مخاطب وعده ها بودند اما اساسا خبری از عمل دیده نشده است.

این بار هم و در آستانه آخرین سال مجلس شورای اسلامی وزیر نفت به مناطقی از استان خوزستان سفر کرد تا از زبان خود وعده های نمایندگانی را تکرار کند که قرار است در انتخابات مجلس شورای اسلامی خود را مجددا کاندیدا کنند.

جدا از اینکه مردم آگاهانه قرار است در مورد انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی تصمیم بگیرند، اما باید خطاب به بیانات وزیر نفت مبنی بر اینکه « نباید افسوس گذشته را خورد، بلکه باید به آینده نگاه کرد، همان طور که هم‌اکنون نشانه‌های بسیار جدی از امید برای آینده در فعالیت‌های مردم مسجدسلیمان می‌بینم و با تمام قوت به آنها کمک می‌کنیم تا ثروت و اشتغال برای مردم این منطقه ایجاد شود»، پاسخ داد: آقای زنگنه مردم این منطقه گوششان از وعده های شما پر است، اگر قرار است اقدامی کنید باید پیش از این وارد میدان میشدید.

ای کاش وزرای دولت بیش از این خود را درگیر بازی های سیاسی برخی مایندگان مجلس نکنند و اجازه بدهند مسیر انتخابات آگاهانه و مستقل طی شود.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار