کد خبر: ۴۳۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: امسال یک‌هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان اعتبار ملی و استانی برای اجرای طرح‌های عمرانی به استان بوشهر اختصاص یافت.
به گزارش آرانیوز، رضا عوض‌پور شامگاه شنبه در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با بیان اینکه سفر رئیس جمهور به استان خیران و برکاتی در شتاب بخشی به توسعه و پیشرفت در پی دارد اظهار داشت: این استان مسیر توسعه در عرصه‌های مختلف در پیش گرفته و سفر رئیس جمهور بدون شک به این توسعه شتاب می‌دهد.

وی با بیان اینکه در 5 سال گذشته اعتبارات قابل توجهی به استان اختصاص یافته است تصریح کرد: از سال 1392  تاکنون بیش از 4 هزار و 700 میلیارد تومان در قالب نقدینگی و اسناد خزانه به طرح‌های عمرانی استان بوشهر اختصاص یافته است. 

عوض‌پور بیان کرد: این میزان تخصیص از محل منابع مختلف اعم از منابع استانی و ملی بین پروژه‌های عمرانی استان بوشهر توزیع شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر به ا عتبارات عمرانی امسال استان پرداخت و گفت: امسال  یک‌هزار و 380 میلیارد تومان اعتبار ملی و استانی برای اجرای طرح‌های عمرانی به استان بوشهر اختصاص یافت.

وی از افزایش 16 درصدی اعتبارات عمرانی استان بوشهر در سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: مطابق لایحه بودجه سال 1398 اعتبارات پیش‌بینی شده برای استان در سال آینده 16 درصد نسبت به ابتدای امسال  رشد داشته که معادل 2 برابر میانگین رشد اعتبارات عمرانی کشور است.

عوض‌پور تصریح کرد: در حال حاضر تخصیص اعتبارات عمرانی استان بوشهر 71.5 درصد است که از این نظر رتبه دوم کشور را دارا هستیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خبر داد و بیان کرد: در این راستا  در هفته دولت و دهه فجر امسال تعداد 899 پروژه عمرانی با اعتبار 2 هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید. 

دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان  بوشهر در رابطه با آخرین وضعیت مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان بوشهر خاطرنشان کرد: تمامی تعهدات اعتباری سفر نخست رئیس جمهور به استان بوشهر که افزون بر 620 میلیارد تومان است به طور کامل پرداخت شده است.

عوض‌پور افزود: بخشی از پروژه‌های دور نخست سفر رئیس جمهور به بوشهر به بهره‌برداری رسید و برخی دیگر نیز که به سبب افزایش در هزینه‌ها یا افزایش احجام پروژه‌ها به بهره‌برداری نرسید که اعتبار مورد نیاز آنها در سال آینده تامین می‌شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار