کد خبر: ۴۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳
حجت الاسلام والمسلمین محمدی فخر امام جمعه بخش وشهر جایزان بمناسبت روز بزرگداشت شهدا در پیامی خون شهدا را عامل حیات بخش نهال انقلاب اعلام کرد.
به گزارش آرانیوز(حوزه خوزستان) متن این پیام به شرح زیر است: 

بسم رب الشهداء و الصدیقین
شهیدان مظهر هدف، تلاش و تداوم هستند. (مقام معظم رهبری)


پیام حجت الاسلام والمسلمین محمدی فخر امام جمعه بخش وشهر جایزان بمناسبت روز بزرگداشت شهدا 

بیست و دوم اسفند، سالروز صدور فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تأسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی است و نامگذاری این روز به عنوان روز بزرگداشت شهدا، تداعی‌گر ارزش و قداست خون شهدای سرافراز و مقام والای شهیدان گلگون کفن در به ثمر نشستن انقلاب اسلامی است و بی شک اقتدار، امنیت، پیشرفت و توسعه کنونی کشور، مرهون خون‌های پاک و مقدس این عزیزان و ایثار و مقاومت خانواده‌های صبور آنان است.

شهدای انقلاب اسلامی با تاسی از حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام)، به ندای، ولی زمان و مقتدای خویش امام خمینی (ره) لبیک گفتند و با خون خود نهال انقلاب را حیات بخشیدند و تا پای جان برای تحقق و استقرار حکومت اسلامی ایستادند تا با حاکمیت اسلام و قرآن، انسان را به درجه رفیع خلیفه الهی و عبودیت برسانند و همچون شمع، چراغ محفل بشریت شوند.

وصف عظمت مقام شهید در قالب الفاظ نمی‌گنجد و کلمات از توصیف آن عاجز است؛ بی‌شک تجلیل و تعظیم شهدا، عمل به وصایای آنها، تکریم خانواده‌های معظم شهدا و اهتمام ویژه برای تحقق آرمان‌های شهیدان به عنوان یک تکلیف همگانی برای نیل به قله‌های عزت و تعالی تداوم خواهد داشت، زیرا هرگونه غفلت و انحراف از این مسیر نورانی هزینه‌های سنگینی را به دنبال خواهد داشت.

اینجانب به نوبه خود ضمن گرامی داشت بیست و دوم اسفند روز بزرگداشت شهدا، آرزومندم همگان این روز را به عنوان نقطه عطف مناسبی برای تجدید پیمان با آرمان‌ها و اهداف آن به حق پیوستگان درک کرده و در راستای تداوم مسیر بلند آن دلیرمردان عرصه جهاد در راه خدا بکوشند

روابط عمومی دفتر امام جمعه جایزان
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار