کد خبر: ۴۳۷۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه جوانان سرمایه ارزشمند و آینده سازان سازمان هستند، تاکید کرد: جانشین پروری در تمام سطوح مدیریت های شرکت باید جاری و نهادینه شود.
به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سید عبدالله موسوی در آیین تودیع و معارفه تعدادی از مدیران و روسای جدید  شرکت، گفت: ایجاد فرصت، انتقال تجربیات تخصصی و فنی و استفاده از نظرات و پیشنهادات متقابل از جمله راهکارهایی است که در پویایی شرکت بسیار موثر خواهد بود.

 وی در پیوند با این مطلب افزود: شناسایی همکاران نخبه جوان، ارایه پیشنهادات سازنده در راستای بهینه سازی هزینه ها و استفاده از نقطه نظرات کارشناسان و متخصصان از شمار وظایفی محسوب می شود که بر عهده مشاور جوان مدیرعامل گذاشته شده است.

موسوی با اشاره به لزوم رونق بخشی و تحرک بیش از پیش در حوزه معاونت مدیرعامل در پروژه های حفاری بویژه با اجرایی شدن پروژه های میدان محور،  اظهار کرد: برنامه های شرکت در هر پروژه ای می بایست بر اساس برآورد هزینه واقعی و  اولویت بندی در کار انجام و بر پایه امکانات و ظرفیت های های موجود هدف گذاری گردد و با شرکت های متقاضی نهایت همکاری صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه مباحث مهندسی در راس همه کارها قرار دارد ، گفت: در بخش مدیریت امور مهندسی، مهندسان شرکت می بایست از برنامه های وزارت نفت و  شرکت ملی نفت ایران اطلاعات جامع داشته باشند و به نحوی عمل شود که برنامه ریزی های شرکت همسو و منطبق با برنامه های صنعت نفت باشد.

وی افزود: رویکرد مهندسی باید حرفه ای و برمبنای جدول زمان بندی،  ارزیابی و  پایش و برطرف کردن چالش ها و مشکلات برنامه ریزی شود تا شاهد افزایش راندمان و بهره وری در کار باشیم.

موسوی توسعه ناوگان حفاری را از اهداف کلان شرکت مطرح  و با اشاره به اینکه از ویژگی ها و مزیت های شرکت ملی حفاری توان ارایه توامان عملیات حفاری و ارایه خدمات جانبی فنی و مهندسی است، خاطرنشان کرد: توسعه و بروز رسانی ناوگان خدمات فنی و  تقویت تیم های تخصصی از برنامه های اولویت داری است که افزایش سهم بازار و درآمدزایی شرکت را بدنبال دارد.

 مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با تاکید مجدد بر بهینه سازی هزینه ها و چابک سازی سازمان در تمامی بخش ها، ملاک جابجایی ها و تغییر در مدیریت ها را انتخاب افراد با سوابق کاری مفید و موثر و تحصیلات و تخصص های مرتبط ارزیابی و انضباط مالی و اداری و کار تخصصی و حرفه ای را مورد تاکید قرار داد.

در این نشست البرز نکوئیان به عنوان مشاور جوان مدیرعامل، سردار اسدالهی به عنوان سرپرست جدید مدیریت امور مهندسی، فرشید قاسمی به عنوان سرپرست مدیریت خدمات فنی حفاری، عبدالکریم علی محمدی به عنوان سرپرست مدیریت پروژه های حفاری، صادق معینی فر به عنوان سرپرست اداره لوازم و ابزار در گردش حفاری، جهانگیر شجاعی به عنوان سرپرست پروژه حفاری و تکمیل  20 حلقه چاه در میدان نفتی آزادگان جنوبی و جهانگیر دهقانی به عنوان جانشین مدیرعامل در کمیته فنی و بازرگانی معرفی شدند.

همچنین از خدمات عبداله ویسی آرا، جلیل رحمانی فر و منوچهر اسدی قدردانی به عمل آمد.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار