کد خبر: ۴۳۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶
به مناسبت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، از سوی امور ایثارگران شرکت ملی حفاری ایران دیدار با خانواده های معظم شهدای این شرکت برنامه ریزی شده است.
به گزارش آرانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این ارتباط روز گذشته رئیس و تعدادی از کارکنان امور ایثارگران و نمایندگان روابط عمومی شرکت با خانواده  شهید حاجت مراد غفاری که در دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل آمد و خانواده محمد مراد اسکندری شهید مدافع حرم که در تدارک برگزاری آیین بزرگداشت سالگرد شهادت این عزیزان هستند، دیدار کردند . 

 در این دیدار خاطراتی از خصوصیات اخلاقی، شخصیت، منش، تواضع و روحیه از خود گذشتگی شهدا در دفاع از ارزش های والای انقلاب اسلامی بیان و حفظ خاطرات و حماسه آفرینی ها و جانفشانی های آنان برای نسل آینده مورد تاکید قرار گرفت . 

رئیس امور ایثارگران شرکت در این دیدار با بیان اینکه شرکت  ملی حفاری ایران 42 شهید دوران دفاع مقدس و دو شهید مدافع حرم دارد، گفت: تلاش بر این است تا با پیگیری مصوبات و قوانین مربوط به ایثارگران بتوانیم به نحو شایسته به خانواده های معظم شهدا خدمت نماییم .

 ابراهیم بیت مشعل ضمن پاسداشت سی و پنجمین سالگرد شهادت شهید غفاری و چهارمین سالگشت شهادت شهید اسکندری، افزود: شهید غفاری در بخش سازندگی و شهید اسکندری در اداره کل ترابری شرکت به کار اشتغال داشتند . 
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار