کد خبر: ۴۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت : به علت کسالت و ضعف بدنی به سختی می توانم در کسوت امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان مشغول خدمت مردم عزیز باشم.
به گزارش آرانیوز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری در خطبه های نماز جمعه اهواز افزود : به علت همین کسالت به سختی روی پای خود می ایستم و از نظر شرعی  اشکال دارد و امام جمعه باید وضعیت جسمانی خوبی داشته باشد.

وی  ادامه داد :  در سفر اخیر به انگلستان که با هدف سخنرانی در مجالس عزاداری ایام فاطمیه و تبلیغ و ترویج و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی صورت گرفت پزشکان نظر پزشکان داخلی در خصوص کسالت این جانب را تایید کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان تاکید کرد : کار تخصصی ما تدریس در حوزه علمیه ،  تربیت طلاب و خدمتگزاری به معیشت طلاب است و در هر جایگاهی باشم در خدمت اسلام ،  انقلاب و مقام معظم رهبری هستیم .

آیت الله موسوی جزایری با بیان اینکه خدمت به شما ملت عزیز عبادت است گفت خدمتگزاری به رهبری و ولایت فقیه خدمت به اسلام است 

وی افزود  : استان خوزستان به علت پهناورو داشتن مسائل زیاد نیاز است  یک جوان در کسوت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اهواز مشغول شود و از  شخصیت های استان در این امر وارد شود خدا را شکر و اگر خارج از استان باشد ضمن اینکه یک نیرویی به استان ما افزوده شده نیز خدا را شکر می کنیم.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار