کد خبر: ۴۳۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
دکتر اسماعیل جلیلی معاون وزیر اقتصاد و دارایی و قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در پیام هایی جداگانه ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حاش، شهادت مظلومانه جمعی از مدافعان جام برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفتند.
به گزارش آرانیوز،  در پی حادثه تروریستی که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شد "دکتر اسماعیل جلیلی معاون وزیر اقتصاد و دارایی"پیام تسلیتی صادر نمود؛ متن پیام ایشان بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت جمعی از مدافعان جان بر کف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط شب پره های کوردل در حادثه تروریستی امروز موجب عزادار شدن و حزن و اندوه ملت ولایتمدار و شهیدپرور ایران اسلامی گردیدتردیدی نیست که این اقدامات ذلیلانه که همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب و حضور پر شکوه و دشمن شکن مردم در راهپیمائی ۲۲ بهمن و پیروزی های قدرتمندانه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و در مقابل استکبار جهانی صورت میگیرد  حاکی از درماندگی و استیصال شیطان بزرگ و عوامل مزدور منطقه ای آن و بخصوص تروریستهای تکفیری دست پرورده آنهاست.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حادثه تروریستی و عرض تسلیت برای این عزیزان پرواز کرده  علو درجات و برای خانواده های معظم این شهیدان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال خواستارم.
دکتر اسماعیل جلیلی معاون وزیر اقتصاد و دارایی

پیام تسلیت دکتر اسماعیل جلیلی معاون وزیر اقتصاد و دارایی کشور/ ساعدی رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان و نماينده مردم دشت‌آزادگان و هويزه شهادت مظلومانه جمعی از مرزداران ایران اسلامی را تسلیت گفت
ساعدی رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان و نماينده مردم دشت‌آزادگان و هويزه در پیامی شهادت مظلومانه جمعی از مرزداران ایران اسلامی را تسلیت گفت.
متن پیام بدین شرح است:

بِسْـــــــمِ رَبِّ الْشُّهـَــــــداءِ وَ الْصِـــــــدِّیقین

خبر انفجار در نزدیکی اتوبوس حامل حافظین مرزهای وطن از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از عزیزان سپاه پاسداران شد، باعث تأسف و تألم شدید اینجانب گردید.

این هدف کور را در راستای منافع دشمنان کشور و ملت فهیم ایران می‌دانم. بدون شک بیش از هر کسی، مردم  سیستان‌وبلوچستان از چنین حوادثی آسیب می‌بینند؛ مردمی که خواهان امنیت و صلح در سایۀ آزادی و توسعه فراگیر هستند.

بازماندگان شهدای این حادثۀ تلخ و ناگوار ما را در غم خود شریک بدانند. از بارگاه ایزد منان برای این شهدا مغفرت تامه و رفع درجات و برای عزیزانشان اجر و صبر فراوان و همچنین برای مجروحان شفای عاجل مسألت دارم.

"ساعدی رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان و نماينده مردم دشت‌آزادگان و هويزه در مجلس"
پیام تسلیت دکتر اسماعیل جلیلی معاون وزیر اقتصاد و دارایی کشور/ ساعدی رئیس مجمع نمایندگان استان خوزستان و نماينده مردم دشت‌آزادگان و هويزه شهادت مظلومانه جمعی از مرزداران ایران اسلامی را تسلیت گفت
گفتنی است، در پی نمایش قدرتمندانه ملت بزرگ ایران در جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی، مزدوران پلید سر سپردگان پیاده نظام استکبار دیشب  در یک حمله تروریستی انتحاری در جاده خاش–زاهدان به یک دستگاه اتوبوس حامل رزمندگان لشگر۱۴ امام حسین(ع) اصفهان ۲۷نفر از مدافعان مرز‌های میهن اسلامی شهید و جمعی دیگر از رزمندگان مجروح شدند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار