کد خبر: ۴۳۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۴
نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه ملت ۴۰ سال است مردانه و جانانه پشت انقلاب و رهبری ایستاده است، گفت: مبادا لبخند دشمن ما را گول بزند.

ملت ۴۰ سال مردانه پشت انقلاب ایستاد/ لبخند دشمن ما را گول نزند

 حجت الاسلام سید رضا تقوی صبح امروز دوشنبه در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن در خرم آباد گفت: سلام و دورود بر فجرآفرینان و سلام بر همه آن هایی که در سال ۵۷ فریاد الله اکبر سر دادند و سلام بر همه کسانی که با شعار «نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَ فَتْحٌ قَرِیبٌ» پیروزی آفریدند.

مردم ۴۰ سال است مردانه و جانانه پشت سر انقلاب ایستاده است

وی افزود: سلام بر کسانی که مقابل طاغوت مقاومت کردند و طاغوت را در هم شکستند، سلام بر امام و سلام بر امت، سلام بر مردم قهرمان و سرافراز و تاریخ ساز لرستان، این مردم بیش از ۴۰ سال است مردانه و جانانه پشت سر امام و رهبری و انقلاب ایستاده اند و امید دشمنان را ناامید کرده اند.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه شما مردم با حضور خود جواب محکمی به آمریکا و یاوه گویی ترامپ دادید،  آمدید تا به ندای رهبر انقلاب لبیک بگویید، به شهدا بگویید ما در صحنه هستیم و این مسیر را ترک نمی کنیم، همچنان مقاوم و مردانه ایستاده ایم، افزود: یکی از پیام های این اجتماع به شهدا است؛  به شهیدان می گوییم همچنان از ارزش های جوشیده از خون شما پاسداری می کنیم؛  اهل کوفه نیستیم، رهبرمان و شهیدانمان و آزادگان و جانبازان را تنها نمی گذاریم و همچنان دست در دست یکدیگر در کنار هم چون قله ای سرافراز ایستاده ایم و مقاومت می کنیم.

بیدی نیستیم که از تهدیدهای رئیس جمهور نامتعادل آمریکا بلرزیم، قوی هستیم و از قرآن مدد می جوییم

حجت الاسلام تقوی با اشاره به اینکه ما از قرآن الهام می گیریم؛ بیدی نیستیم که از تهدیدهای رئیس جمهور نامتعادل آمریکا بلرزیم، قوی هستیم و از قرآن مدد می جوییم،  ملتی نیستیم که میدان را خالی بگذاریم و خلا ایجاد شود و شما دشمنان حضور کثیف و خائنانه خود را اینجا اعلام کنید.

وی با بیان اینکه دشمنان ۴۰ سال توطئه کردند و طرح کودتا ریختند، ترور را به کار گرفتند و۱۷ هزار شهید ترور دادیم، اما این ملت همچنان در صحنه ماند، تصریح کرد: شما دشمنان طرح حمله به کشور را ریختید و صدام دیوانه و جنایتکار را تحریک کردید تا به کشور حمله کند؛ ۸ سال تجاوز کردید و همه امکانات را به صدام دادید اما این ملت با فرزندان شجاع و سرداران رشید و غیورش چون کوه در برابر متجاوزان ایستاد و یک وجب از خاک کشور را در اختیار بیگانه نگذاشت.

ایران موشک های خود را برای دفاع از ملت می خواهد

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی افزود: شما دشمنان تحریم کردید، این ملت ایستاد و به تحریم های شما پاسخ گفت؛  هر روز حلقه تحریم را تنگ تر کردید، بهانه صنعت هسته ای را گرفتید، یک روز هم بهانه می گیرید چرا موشک دارید، شما بنیه دفاعی ما را هدف گرفته اید.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به اینکه رجال فرانسه آنجا می نشینند برای ما دیکته املا می کنند و متن می نویسند که ایران باید دست از تقویت موشک ها بردارد؛ چطور شما موشک قاره پیما دارید، ایران موشکش را که برای دفاع از خود و کشورش می خواهد نباید قوی کند، مگر شما آقا و وکیل ما هستید، ادامه داد: شما در جنگ هشت ساله به صدام سلاح شیمیایی دادید و مردم ما را قربانی کردید؛ در پرونده ننگین خود این جنایت ها را دارید، آن وقت ما باید ضعیف باشیم تا شما بر گرده ملت سوار شوید و منابع مادی و معنوی ما را بربایید، کورخوانده اید.

وی با بیان اینکه امروز یک رهبر شجاع داریم که پرچم انقلاب را بر شانه غیرت حمل می کند و جلودار این ملت رشید است، تصریح کرد: به کوری چشم همه دشمنان، انقلاب را صادر کردیم، موج انقلاب مرزها را درنرودید و منطقه را از آن خود کرده است؛  با اینکه شما در عراق پایگاه و نیرو دارید اما عراق در دست ماست، عراق عاشق انقلاب ایران و تابع رهبر ایران است؛ می خواستید نظام سوریه را از هم بپاشید و یک اسرائیل دیگری در قلب منطقه در کنار رژیم اشغالگر قدس درست کنید، اشرار را از سراسر دنیا جمع کردید و داعش ایجاد کردید اما ملت با جوانانش و سرداران رشیدش حاضر شد، مشاوره داد و کمک کردیم و دیدید چگونه شما ترسیدید و از منطقه فرار کردید.

رهبر معظم انقلاب امروز مسلط و هوشمندانه جلودار است و این مردم پشت سر او هستند

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه پول ها و دلارهای این قارون های رژیم وهابیت و رژیم سعودی نتوانست شما را به هدفتان برساند، امروز شما در گل گیر کرده اید و ایران نفوذ خود را روز به روز گسترش می دهد،  نفوذ ایران برای مقابله با شما خیانتکاران و آدم کشان زمان است، افزود: مردم سراسر دنیا ایران را دوست دارند، شما دشمنان نتوانستید حکومت را در سوریه تغییر دهید، در مقابله با حزب الله لبنان مانده اید، یک روحانی شجاع و با بصیرت و شاگرد مکتب امام و رهبری همه شما را دیوانه کرده است؛  حزب الله لبنان ساخته و پرداخته مکتب فکری امام و عاشورا است. در جنگ ۳۳ روزه سیلی به شما زدند که هنوز تحقیر می شوید و گیج هستید.

حجت الاسلام تقوی با اشاره به اینکه شما دشمنان باید بساط خود را جمع کنید و از منطقه اسلامی بروید، گفت: رهبر معظم انقلاب امروز مسلط و هوشمندانه جلودار است و این مردم پشت سر او هستند، آمریکا می خواهد موج انقلاب را مهار کند اما بداند ما عاشورا داریم، فاطمیه داریم، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست.

دوام ایران بر پایه سیاست «نه شرقی نه غربی» استوار است

وی با بیان اینکه در این چهل سال ثابت کردیم که امام و رهبر خود را تنها نمی گذاریم،  تصریح کرد: شعار «نه شرقی نه غربی» یکی از درس های امام به ماست، بر هیچ یک از مردم پوشیده نیست که دوام ایران بر پایه سیاست نه شرقی نه غربی استوار است و عبور از این سیاست خیانت به اسلام و مسلمین و باعث سلب استقلال کشور خواهد بود.

نماینده ولی‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی با تاکید بر اینکه امام درس استکبار ستیزی به ما داد و فرمود آمریکا شیطان بزرگ است، دشمن اصلی اسلام و قرآن آمریکا است، افزود: آنهایی که خواب آمریکا می بینند خدا بیدارشان کند؛  درس دیگر امام این بود که ای مردم در برابر مستکبران قاطع باشید و نلرزید؛ اگر جهان خواران بخواهند در مقابل دین ما بایستند در مقابل همه دنیای آن ها خواهیم ایستاد.

بزرگترین ساده اندیشی است که آمریکا و استکبار از ما و اسلام دست برداشته است

حجت الاسلام تقوی با اشاره به اینکه به دشمن نباید اعتماد کرد، لبخند دشمن مبادا ما را گول بزند، اظهار داشت: چه در جنگ و چه در صلح بزرگترین ساده اندیشی است که آمریکا و استکبار از ما و اسلام دست برداشته است، نباید از کید دشمنان غافل باشیم، با دشمن باید به گونه ای معامله کرد که طمع نکند.

وی با بیان اینکه از مناطق لر نشین همیشه صدای ولایت به گوش رسیده، همیشه آزادی و غیرت و شهامت از این مناطق جلوه کرده است، تصریح کرد: سرداران رشید شما لرستانی ها گواه این مطلب هستند، لرستان منطقه ولایت و امامت است؛  تاریخ این منطقه و عشایر نشان می دهد به چه کسی دل بسته هستند، مردم لرستان به اهل بیت دل بسته هستند و آن ها را انتخاب کرده اند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار