کد خبر: ۴۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۰
مردمان دیار گیل و دیلم زیر بارش شدید باران آمده و بار دیگر ولایت مداری، پشتیبانی از نظام و انقلاب و خرکت در مسیر ولایت فقیه را به نمایش گذاشتند.

بهمن تماشای مردمان دیار میرزا کوچک/ همه آمده بودند

 هوای سرد زمستانی و بارش باران هم نتوانست ارداه گیل مردان و گیل زنان دیار میرزا کوچک جنگلی را برای حضور در صفوف به هم پیوسته راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی و نمایش حضور پرشور و حماسی سست کند. مردم رشت بار دیگر ولایت‌مداری، پشتیبانی از انقلاب و نظام و رهبری را سست کند انها بار دیگر آمده بودند تا بیعت مجددی با امام راحل و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس کنند.

از همان ساعات ابتدایی آغاز راهپیمایی خیابان‌ها و کوچه‌های این شهر در مسیرهای پنجگانه اعلام شده شاهد حضور زن و مرد، پیر و جوان، کودک و نوجوان بود حضور نسل چهارمی‌های انقلاب بیش از همیشه به چشم می آمد از پیرمرد عصا به دست گرفته تا زنی که فرزند خردسال خود را زیر بارش شدید باران بغل گرفته و سربند یا زهرا بر پیشانی بسته همه نشان از نمایش غرور ملی، اقتدار و عزت و شکست دوباره دشمنان و بدخواهان این نظام است.

مردمان شهر باران‌های نقره ای بار دیگر نیز در جشن ۴۰سالگی انقلاب آمده بودند تا به مقامات آمریکایی نشان دهند آنها به رغم پیش بینی شما ۴۰ سالگی انقلاب خود را حتی با وجود سردی هوا و بارش شدید باران جشن گرفتند. آنها آمده بودند تا نشان دهند تا آخر پای این انقلاب، ارزش‌ها و آرمانهای معمارکبیر انقلاب ایستاده‌ و سر تعظیم در مقابل استکبار جهانی و زورگویان عالم خم نخواهیم کرد.

مسیر ما مسیر سید علی است

علی دانش آموز مدرسه متوسطه یکی از مناطق رشت در این باره به خبرنگار مهر می گوید: ما با وجود سردی هوا و بارش شدید باران آمده‌ایم تا نشان دهیم هنوز هستیم فرق نمی‌کند که نسل چهارمی باشی یا نسل اول.

وی با اشاره به اینکه مقامات آمریکایی به دمبال نفوذ در میان ما نسل چهارمی‌های انقلاب هستند تا ما را از ارزش‌ها و باروهای انقلابیمان دور کنند، ادامه می دهد: آنها باید بدانند ما تربیت شده همین مکتب هستیم و مسیرمان از مسیر رهبری جدا نخواهد شد.

علی تأکید کرد: ما انقلاب و جنگ را درک نکرده‌ایم ولی امنیت و آزادی و استقلال ایران اسلامی را در این سال‌ها دیده‌ایم.

تا آخر ایستاده‌ایم

نماینده ولی فقیه در گیلان در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن رشت در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از حضور پرشور مردم زیربارش شدید باران، اظهارکرد: مردم همیشه رد صحنه‌های حساس پشتیبان نظام و رهبری بوده اند.

آیت الله رسول فلاحتی تأکیدکرد: پیام حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن این بوده که ما تا اخر ایستاده‌ایم و راه شهدا و اسلامی را رها نخوایم کرد.

مردم بزرگترین سرمایه نظام اسلامی هستند

استاندار گیلان نیز در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر رشت در جمع خبرنگاران بیان کرد: مردم در هر شرایطی با حضور در تمامی صحنه ها، حمایت خود را از انقلاب اسلامی اعلام می‌کنند و این بزرگترین سرمایه نظام است.

مصطفی سالاری ادامه داد: پیام حضور مردم  وحدت، همدلی و پایبندی آنها به آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار گیلان تاکیدکرد: همچنان که مردم تاکنون برای حفظ این آرمان‌ها تلاش کردند مطمئنا در تداوم آن نیز بهترین حامی و پشتیبان خواهند بود.

حضور مردم نمایش قدرت و اقتدار ملی است

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن رشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه کشورهای دنیا اوج اقتدار ایران را در راهپیمایی ۲۲ بهمن می بینند، افزود: ۲۲ بهمن شاخص اصلی دفاع مردم از نظام است که سال به سال پر رنگ تر شده است.

جبار کوچکی نژاد با بیان اینکه قاعدتاً گذر زمان سبب کمرنگ شدن حوادث مهم در جهان می‌شود، گفت: وقایع همانندی عاشورا و پیروزی انقلاب اسلامی و ۲۲ بهمن با گذر زمان سال به سال پررنگ‌تر از گذشته بوده است.

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور مردم شاخص مهم اقتدار، امنیت، اراده و قدرت ملی است و در تصمیم‌گیری‌های داخلی و فراملی تاثیرگذار خواهد بود.

وی به سخنان برخی از مقامات آمریکایی درباره اینکه ایران ۴۰ سالگی انقلاب را نمی بیند اشاره کرد و گفت: جای تعجب دارد که این مقامات با شکست‌های پی درپی در مقابله با ایرانی اسلامی هنوز به ادعاهای خود تکیه کرده و قدرت مردم ایران را نادیده می گیرند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار