کد خبر: ۴۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۵
جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش گفت: حضور حماسی و پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن پیام روشنی برای دشمنان انقلاب است.

حضور حماسی مردم پیام روشنی برای دشمنان انقلاب است

امیر قائمی در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمناظهار داشت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  امروز مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت کردند که همواره پشتیبان نظام و ولایت فقیه هستند.

وی افزود: همچنین حضور مردم حاوی این پیام برای دنیا است که مردم پای دین و انقلاب ایستاده اند و نیز پیام آور این است که دولتمردان باید به فکر مردم باشند.

جانشین فرمانده قرارگاه غرب ارتش بیان داشت: مردم با تمام توان به صحنه آمدند و تلاش و کوشش می‌کنند اما مزد مردم در بحث دولتمردان بیشتر از این است.

وی عنوان کرد: از نظر امنیت نیز دنیا می‌داند که آسمان و زمین ایران اسلامی امن است و نیروهای مسلح به عنوان فرزندان این دیار شبانه روز زحمت می‌کشند و تا پای جان ایستادگی می‌کنند تا جایی که هیچ دشمنی حق و اراده کوچکترین تعرضی به مرزهای ما را نداشته باشد.

امیر قائمی با تاکید بر اینکه در بحث امنیت ایران در دنیا حرف نخست را می‌زند، گفت: همچنین از نظر سلاح ها و پیشرفت‌ سلاح های امنیتی نیز نمایشگاهی در تهران و شهرستانها به نمایش گذاشته شده که حاکی از دستاوردهای بزرگ فرزندان این مرز و بوم در زمینه دفاعی است.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار