کد خبر: ۴۲۸۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷
ایلام - مشاوره فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس کشور گفت: دشمنان داخلی و خارجی در فتنه ۸۸ حذف رهبری به عنوان ستون خیمه انقلاب را هدف گرفته بودند.
به گزارش آرانیوز، علی محمد نائینی روز یکشنبه در اجتماع مردم ایلام به منظور پاسداشت حماسه ۹ دی اظهار داشت: دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب حربه ها و شیوه های مختلفی را از ایجاد تفرقه میان قومیت ها در ابتدای انقلاب تا بروز جنگ تحمیلی ۸ ساله و همچنین تحریم های اقتصادی بکار گرفته تا مانع تداوم این نظام مردمی و الهی شوند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ملت ایران در بهمن ۵۷ نظام دو قطبی حاکم بر جهان را به چالش کشید و همین عامل باعث شد سردمداران غرب و شرق به مخالفت با این نهضت برخیزند.

مشاور فرمانده سپاه پاسداران تاکید کرد: روحیه استکبار ستیزی و حمایت از مظلومان در برابر حکان ظالم و سرکش و تلاش در جهت برقراری عدالت اجتماعی از مهم ترین رویکردهای انقلاب ملت ایران بود که باعث شد آزادیخواهان سراسر عالم به تبعیت از این حرکت نهضت هایی را آغاز کنند.

نائینی ادامه داد: صدها گروهک سیاسی و ایادی استکبار برای نابودی انقلاب بسیج شده و با گرفتن انرژی از نیروهای انقلابی سعی در حذف این نظام داشتند ولی آحاد مردم با تبعیت از ولایت فقیه اجازه ندادند خطر جدی بر کیان انقلاب وارد شود.

وی با اشاره به توطئه دشمنان داخلی و خارجی در سال ۸۸ گفت: پیش از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ فضایی تبلیغی مسمومی علیه کشور شکل گرفته بود تا نظام را با چالش روبرو کنند.

مشاور فرمانده سپاه اضافه کرد: دشمنان انتخابات را بهانه کردند و در اصل به دنبال سقوط نظام و حذف رهبری به عنوان ستون و خیمه انقلاب بودند ولی رهبری با تمام قوا در مقابل زورگویی دشمنان ایستادگی کردند و اجازه ندادند حق مردم ناحق شود.

نائینی گفت: عوامل داخلی استکبار نیز به بهانه تقلب در انتخابات کشور را به چالش جدی کشاندند و در شرایطی که تشخیص وضعیت برای مردم سخت بود چون یک طرف این ماجرا و دعوا افرادی از داخل نظام و همراهان امام در انقلاب بودند و این تردیدهایی را ایجاد کرد.

وی یاداور شد: این توطئه نیز با بصیرت مردم و هوشیاری نیروهای انقلابی خنثی شد و امروز کشورمان ۴۰ سالگی خود را در اوج اقتدار جشن خواهد گرفت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار