کد خبر: ۴۲۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸
اصفهان - فرمانده دانشگاه افسری امام حسین (ع) گفت: فتنه گران در سال ۸۸ در طول هشت ماه به اندازه ۸ سال زحمت و رنج بر ملت ایران تحمیل کردند.
به گزارش آرانیوز، سردار علی فضلی پیش از ظهر یک شنبه در مراسم بزرگداشت ۹ دی در  میدان انقلاب اصفهان اظهار داشت:در فتنه سال ۸۸ برخی مدعیان خواص با دشمن همراه شدند و با وجود دعوت رهبر انقلاب به وحدت و پیوستن به مردم، بر ادعاهای واهی خود مبنی بر تقلب در انتخابات پای فشرده و کشور را  به آشوب کشاندند.

وی با بیان اینکه فتنه گران در طول هشت ماه به اندازه ۸ سال زحمت و رنج بر ملت ایران تحمیل کردند و  با توجه به از میان رفتن اموال عمومی آسیب فراوانی به منابع کشور نیز  وارد شد، افزود: فتنه گران و دشمنان با توهین به مقدسات ملت ایران، خشم همه مردم از تمامی جناح های سیاسی را برافروختند و مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی با فضل خداوند و با هدایت و راهبری رهبر معظم انقلاب در روزهای هشتم و نهم دیماه به نوعی به صحنه دفاع از انقلاب و نظام آمدند که از یاوه گویی های دشمنان و فتنه فتنه گران اثری باقی نماند.

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسدار امام حسین (ع) با اشار ه به  به اهمیت بصریت افزایی در جامعه و به ویژه در میان جوانان ابراز داشت: مطابق آیات قرآن و روایات دشمنان همواره در حال فتنه انگیزی برای مسلمانان هستند و بر این اساس باید دقت کنیم که از کید دشمنان به شیوه و راه های مختلف غافل نباشیم.

وی  با تاکید بر اینکه نهم دیماه ۸۸ روز یاس دشمنان اسلام بود، تاکید کرد: ملت ایران در این سالروز این روز عظیم همانند ۹ سال پیش با آرمانهای انقلاب و نظام تجدید بیعت می کنند و با حضور در راهپیمایی عظیم این روز، پیروی خود را از ولی فقیه زمان به رخ دشمنان می کشانند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار