کد خبر: ۴۲۷۴۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۶
نماینده ولی فقیه در استان کردستان:
نماینده ولی‌فقیه در کردستان گفت: هم مردم ایران و هم مردم جهان دید مثبتی به فعالیت‌های جمعیت هلال‌احمر دارند چراکه این جمعیت هر زمان که لازم باشد آمادگی کمک‌رسانی به مردم دنیا را دارد.
آیت الله سیدمحمد حسینی شاهرودی عصر دوشنبه در همایش نکوداشت خدمات داوطلبانه جمعیت هلال احمر استان کردستان, اظهارداشت: علیرغم اینکه اتفاقات و حوادث ناگوار بزرگی در کشور رخ می دهد اما تاکنون از هیچ کشوری برای کمک رسانی درخواست نداشته ایم و در عوض این امادگی را داریم که در هر نقطه دنیا که لازم باشد توسط جمعیت هلال احمر کشور کمک رسانی کنیم و این یک افتخار بزرگ است.

وی افزود: کسانی که در جمعیت هلال احمر فعالیت می کنند مشکل و درد دیگران را درد خود می دانند و همواره به دنبال برطرف کردن و رفع این مشکلات هستند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: داوطلبان جمعیت هلال احمر در شرایط خاص و بحرانی نسبت به همنوعان خود بی تفاوت نیستند و همواره در تمامی عرصه های انسان دوستانه و بشردوستانه حضور دارند.

آیت الله حسینی شاهرودی یاداور شد: فعالیت جوانان در هلال احمر جایگاه ویژه ای دارد و در استان کردستان نیز این نیروها در سطح امادگی بالاتری از کشور قرار دارند چرا که هر اتفاقی در سطح کشور بیافتد بدون وقفه و با تمام توان حضور پیدا می کنند.

وی بیان کرد: کردستان وضعیت کوهستانی و نقاط صعب العبور و حادثه خیز بسیاری دارد و جا دارد نیروهای هلال احمر کردستان همواره از نیروهای دیگر استان ها امادگی بیشتری داشته باشند تا در مواقع نیاز بدون مشکل به مردم کمک رسانی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان در پایان سخنان خود گفت: از مسئولان کشور نیز در خصوص رفع کمبودهای استان بخصوص در زمینه امکانات و تجهیزات نگاه ویژه ای به استان کردستان داشته باشند.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار