کد خبر: ۴۲۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
اصفهان- معاون برنامه‌ریزی و تامین سرمایه انسانی شهرداری اصفهان گفت: عملیاتی نشدن اولویت‌های راهبردی برنامه ۱۴۰۰ اصفهان از مشکلات عمده سال های گذشته بوده است.
به گزارش آرانیوز، بهروز ارباب شیرانی ظهر یکشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: یکی از مشکلات بودجه سال‌های گذشته عملیاتی نشدن اولویت‌های راهبردی برنامه اصفهان ۱۴۰۰ بود که مقرر شد زمان، هزینه، محدوده و ساختار شکست کار پروژه‌های عمرانی شهرداری اصفهان در سامانه‌ای ثبت شود.

وی بیان داشت: کارگروه‌های مختلفی در خصوص برنامه ۱۴۰۰ شهرداری اصفهان تشکیل شده و با برگزاری ۵۳ جلسه با بیش از یک هزار نفر - ساعت مباحث مقاصد راهبردی، مقاصد میانی و شاخص‌های عملیاتی بررسی شد، همچنین در شورای عالی برنامه‌ریزی برنامه اصفهان ۱۴۰۰ نیز شاخص‌ها، سیاست‌های اجرایی و هدف‌گذاری کمی شاخص‌ها تصویب شد.

معاون برنامه‌ریزی و تامین سرمایه انسانی شهرداری اصفهان ادامه داد: به دنبال دو رویکرد افزایش بهره‌وری و مدیریت هزینه‌ها در دستور کار تدوین برنامه بودجه سال آینده هستیم.

وی ادامه داد: بودجه سال ۹۸ شهرداری اصفهان براساس درآمد و هزینه‌ سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان است و مناطق محروم شهر اصفهان در بودجه سال ۹۸ مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

 تلفیقی بودن وجه تمایز بودجه  ۹۸ است

وی اضافه کرد: وجه تمایز بودجه سال ۹۸ شهرداری اصفهان با سال‌های گذشته این است که بودجه ۹۸ بودجه‌ای تلفیقی است و سازمان‌های شهرداری نیز در کنار شهرداری دیده می‌شوند.

ارباب‌شیرانی بیان داشت: در کنار بودجه سال ۹۸ شهرداری اصفهان، یک برنامه‌ عملیاتی پیش‌بینی شده تا با هدف‌گذاری کمی عملکرد بودجه‌ای شهرداری ارزیابی شود.

وی گفت: کدهای درآمدی سازمان‌ها با کدهای شهرداری هماهنگ شده است، سیاست‌های یکپارچه‌سازی نیروی انسانی و حقوق و دستمزد نیز در دستور کار قرار گرفته و کارگروه ارتقای درآمد نیز تشکیل شده است.

معاون برنامه‌ریزی و تأمین سرمایه انسانی شهرداری اصفهان ادامه داد: اعتبارات مستمر عمرانی شهرداری با در نظر گرفتن کاهش هزینه‌ها با حفظ سطح کیفیت خدمات نیز پیش‌بینی شده است، بودجه سال ۹۸ شهرداری اصفهان تا پایان دی ماه تحویل شورای اسلامی شهر اصفهان داده شده تا این شورا یک ماه فرصت بررسی بودجه را داشته باشد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار