کد خبر: ۴۲۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
بوشهر - مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر با تاکید بر لزوم توسعه زیرساخت‌های گردشگری در سطح شهر بوشهر گفت: شهرداری بوشهر برای پذیرایی از مهمانان نوروزی آماده شود.
به گزارش آرانیوز، حمید بردستانی صبح دوشنبه در بازدید از امکانات و زیرساخت‌های گردشگری شهر بوشهر اظهار داشت: بندر بوشهر مرکز استان و بزرگترین شهر استان است و باید در راستای زیباسازی شهر و توسعه زیرساخت‌ها در این شهر اهتمام ورزیم.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر افزود: توسعه زیرساخت‌های گردشگری باید در دستور کار شهرداری بوشهر قرار گیرد و با توجه به پتانسیل‌های موجود، باید بهره لازم را ببریم.

 وی در ارتباط با اقدامات شهرداری بوشهر برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی و گردشگران خاطر نشان کرد: مقرر شد که شهرداری ۸۰ چشمه سرویس بهداشتی و تعدادی حمام را به مجموعه‌های موجود و در نقاط پراستفاده اضافه کند.

مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر در ارتباط با وضعیت چرخ فلک بزرگ بوشهر نیز تصریح کرد: مسئولین شهرداری قول دادند که چرخ فلک پارک شغاب برای ایام دهه فجر آماده و مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

بردستانی از استقرار کمپ اسکان گردشگران در دهکده گردشگری بوشهر خبر داد و افزود: با هماهنگی صورت گرفته مقرر شد شهرداری کمپ اسکان مسافرین را در دهکده گردشگری پیش بینی و برای استفاده مسافرین تجهیز کند.

وی یادآور شد: خیابان گردشگری نیز در  حد فاصل میدان المپیک تا میدان رییسعلی دلواری طراحی شده که در مرحله واگذاری به بخش خصوصی برای برنامه ریزی ایام نوروز است.

بر اساس این گزارش مدیر کل دفتر شهری استانداری بوشهر از امکانات و زیرساخت‌های گردشگری بوشهر بازدید کرد.

در این بازدید که مسئولین شهرداری نیز حضور داشتند از امکانات، فضاهای فرهنگی و گردشگری، بوستان‌ها و پارک‌ها بازدید و مسائل و مشکلات مورد بررسی میدانی قرار گرفت.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار