کد خبر: ۴۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
بوشهر - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: نیازها و مطالبات استان بوشهر مورد توجه پژوهشگران قرار گیرد.
به گزارش آرانیوز، مجید خورشیدی ظهر دوشنبه در جشنواره تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر استان بوشهر اظهار داشت: در استان بوشهر ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد که می‌تواند زمینه مناسبی برای فعالیت پژوهشگران و نوآوران باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خواستار توجه دانشگاه‌ها به عرصه علم و فناوری نوین شد و اضافه کرد: برای دستیابی به توسعه و پیشرفت باید به دنبال انجام پژوهش‌های جدید باشیم و به شیوه‌ها و طرح‌های پژوهشی قدیم و سنتی بسنده نکنیم.

وی با تاکید بر لزوم تبدیل دانش به محصول و ارزش و ثروت، خاطرنشان کرد: مطالبات و نیازهای استان بوشهر باید توسط پژوهشگران و نوآوران شناسایی شود و از راه و روش فناوری و دانش جدید راهکار لازم ارائه شود.

خورشیدی خواستار حمایت مجموعه‌های مدیریتی استان بوشهر از پژوهشگران و محققان در عرصه‌های مختلف شد و تصریح کرد: آب آشامیدنی، تغییرات جمعیتی، محیط زیست و انرژی‌های نوین از نیازهای استان بوشهر است که باید مورد توجه محققان باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اتصال استان بوشهر به شبکه ملی فن‌بازار بیان کرد: پژوهشگران و دانشجویان باید از این فرصت استفاده کنند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار