کد خبر: ۴۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
کرج - رئیس شورای شهر کرج با اشاره به اینکه جانمایی ایستگاه‌های تاکسی در کرج مناسب نیست، درخواست کرد جانمایی ایستگاه‌ها به درستی انجام شود.
به گزارش آرانیوز، عباس زارع پیش از ظهر دوشنبه در سومین همایش مدیریت حمل‌ونقل شهری، اظهار کرد: حمل‌ونقل و ترافیک حوزه مهمی است که چالش‌های متعددی را برای جامعه شهرنشین به همراه دارد.

وی با توجه به کمبودهای موجود در حوزه حمل‌ونقل، گفت: باید سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در حوزه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری صورت گیرد، هدر رفت منابع، چالش جدی و حائز اهمیتی است که به علت عدم ساماندهی حوزه حمل‌ونقل با آن روبه‌رو هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج استفاده از طرح‌های نوین، دانش و تخصص جوانان در حوزه حمل‌ونقل را ضروری دانست و گفت: تحقق این مهم موجب کاهش آلودگی هوا می‌شود، شورای شهر توجه ویژه‌ای به ناوگان حمل‌ونقل عمومی دارد به‌طوری‌که قسمت قابل‌توجه ای از اعتبارات را به این حوزه تخصیص داده‌شده است.

زارع با اعلام اینکه طبق بررسی‌های صورت گرفته طی سال‌های گذشته میزان رشد و توسعه ناوگان حمل‌ونقل عمومی مناسب نبوده و گاهی مسیر اشتباهی طی شده است، گفت: در حوزه حمل‌ونقل با انبوهی از مشکلات مواجه هستیم زیرا درخواست به‌حق شهروندان محقق نشده است.

وی در پایان خواهان رسیدگی به جانمایی نامناسب ایستگاه‌های تاکسی در سطح شهر کرج شد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار