کد خبر: ۴۲۶۱۱
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱
اردبیل - رئیس اتاق بازرگانی استان اردبیل گفت: با رایزنی بانک مرکزی، مشکل پیمان سپاری ارزی و ثبت سفارش کالای تجار اردبیلی برطرف خواهد شد.
به گزارش آرانیوز، حسین پیرموذن عصر دوشنبه در دیدار با اعضای اتاق بازرگانی استان اردبیل تصریح کرد: یکی از مهمترین نارسایی‌های پیش آمده در بین تاجران اردبیلی بروز مشکلاتی در پیمان سپاری و ثبت سفارش کالاها بود که در این خصوص رایزنی‌های لازم با بانک مرکزی انجام شده تا مشکلات کمتری را در این بخش شاهد شویم.

وی یادآور شد: احداث نمایشگاه دائمی مصالح ساختمانی و معدنی از جمله درخواست این قبیل واحدها بوده و از نیازمندی‌های استان تمرکز این قبیل واحدها اعلام گردیده است تا با انجام هماهنگی‌ با مسئولان استانی و برگزاری جلسات مستمر، مقدمات انجام این اقدام فراهم شود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اردبیل ادامه داد: خوشبختانه آرامش به فعالیت واحدهای تولیدی استان اردبیل بازگشته و فعالیت‌های مناسب این قبیل از واحدها که چرخ اقتصاد استان و کشور را می‌چرخانند، در عرصه‌های تولیدی و کارآفرینی بازگشته است.

پیرموذن از برطرف سازی مشکل فعالیت تمامی واحدهای تولیدی استان به جز یکی از واحدها که مشکل در ترکیب هیئت مدیره خود داشت، خبر داد و افزود:  شایعاتی که در خصوص عدم وجود مواد اولیه و تعطیلی واحدها شنیده می‌شود صحت نداشته و کارخانه‌ها در حال تداوم فعالیت‌های خود هستند.

وی ادامه داد: در رسیدگی به پرونده مسئولان قضایی و واحدهای تولیدی همکاری تنگاتنگ و بسیار مناسبی را در حمایت از سرمایه‌گذاران شاهد هستیم تا با بازنگری در نوع محاسبه کارمزد شرایط فعالیت هر چه مناسب واحدهای تولیدی فراهم شود.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار