کد خبر: ۴۲۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹
سرعین-معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان سرعین گفت:باید اذعان داشت که در بخش کشاورزی با برنامه عمل نکرده و زحمات بسیاری از کشاورزان سرعینی آنگونه که باید و شاید به نتیجه نرسیده است.
به گزارش آرانیوز، رشید عباسی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه بررسی مشکلات طرح‌های عمرانی و کشاورزی شهرستان سرعین تصریح کرد: برای رونق تولید، افزایش محصولات کشاورزی و بهبود درآمد موجود در این بخش باید محصولاتی جایگزین کنیم که از بازدهی مطلوبی برخوردار باشند.

 وی افزود: با توجه به اهمیت صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال و افزایش سطح درآمد مردم منطقه از مدیران جهاد کشاورزی و میراث فرهنگی تقاضامندیم تا در این زمینه با برنامه ریزی دقیق‌تری مبتنی بر صنعت گردشگری پیش روند.

معاون عمرانی و برنامه‌ریزی فرماندار شهرستان سرعین یادآور شد: برای بهبود تولید محصولات کشاورزی می‌بایست هر گونه برنامه‌ای که باعث افزایش بازدهی شود، با دقت نظر بیشتری انجام پذیرد.

عباسی ادامه داد: مرکباتی چون آلوچه، آلبالو، سیب و گیلاس چهار محصولی هستند که با آب و هوای موجود سازگاری ویژه‌ای داشته و از کیفیت بی‌نظیری نیز برخوردار هستند و باید جزو محصولات پیشنهادی جهاد کشاورزی به کشاورزان قرار گیرند.

معاون عمرانی و برنامه ریزی فرماندار شهرستان سرعین در پایان از ایجاد پارک‌های جنگلی در روستاهای شهرستان خبر داد و افزود: با اجرایی شدن و شروع طرح جامع گردشگری سرعین در آینده‌ای نه چندان دور سطح فضای سبز شهرستان را به صورت چشمگیری افزایش خواهیم داد.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار