کد خبر: ۴۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۲
وزیر کشور گفت: گام‌های بسیار خوبی در زمینه آسیب‌های اجتماعی برداشته شده اما با نقطه مطلوبی که مدنظر مقام معظم رهبری است، واقعا فاصله داریم.
به گزارش آرانیوز، عبدالرضا رحمانی فضلی در جلسه 110 شورای عالی اجتماعی کشور که صبح امروز (18 آذر) در وزارت کشور برگزار شد، با تأکید بر اهمیت ازدواج و خانواده و همچنین ضرورت تشکیل شبکه ملی ازدواج، اظهار داشت: ما مدیون مقام معظم رهبری و پیگیری‌های جدی، ارشادات و راهنمایی‌های ایشان هستیم.

وی افزود: به لطف خدا امروزه موضوع آسیب‌های اجتماعی در کشور به عنوان یک منظومه‌ای که متشکل از اعضای مختلف است اعضای آن یکدیگر را پیدا کردند و اهداف مشخص بوده و راه معلوم است.

وزیرکشور خاطرنشان کرد: گام‌های بسیار خوبی برداشته شده اما با نقطه مطلوبی که مدنظر مقام معظم رهبری است، واقعا فاصله داریم. نقطه مدنظر ایشان در این حوزه انجام کارهای فوق العاده است. ما می‌توانیم عقب افتادگی‌ها را جبران کنیم ولی نمی‌توانیم ادعا کنیم در همه حوزه‌ها کار فوق العاده انجام داده‌ایم اما در همه حوزه‌ها حرکت یاد شده بخشی از حوزه‌ها کار فوق العاده انجام دادند ولی این فوق‌العادگی هنوز در تمامی حوزه ها سیطره پیدا نکرده است.

رحمانی فضلی ادامه داد: از سران قوا تشکر می‌کنم و واقعا در دستگاه‌های زیرمجموعه شان پیگیر هستند. رئیس‌جمهور هم با جدیت هر وقت که لازم بود جلسه گذاشتند و نکات لازم و هماهنگی‌ها را انجام دادند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار