کد خبر: ۴۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳
بوشهر - معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: بازآفرینی بافت‌های ناکارآمد استان بوشهر با جدیت دنبال شود.
به گزارش آرانیوز، مهرداد ستوده صبح شنبه در نشست ستاد بازآفرینی بافت‌های هدف استان بوشهر اظهار داشت: استاندار بوشهر نگاه ویژه‌ای به حوزه عمرانی دارند و بسیاری از برنامه‌ها و طرح‌ها را به صورت ویژه دنبال می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: توسعه زیرساخت‌های استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود و استاندار بوشهر به صورت مستمر پیگیر وضعیت اجرای طرح‌ها و افدامات مختلف در حوزه عمرانی استان است.

ستوده با بیان اینکه مراتب اداری باید رعایت شود، تصریح کرد: مدیران شهرداران با رعایت سلسله مراتب اداری می‌توانند بسیاری از مشکلات را حل کنند و هر اقدامی در حوزه توسعه، گردشگری و جذب سرمایه گذار لازم است انجام شود.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به هماهنگی دستگاه‌ها دفتر فنی و دفتر شهری برای رفع مشکلات، خاطرنشان کرد: بازآفرینی بافت‌های ناکارآمد استان بوشهر با جدیت دنبال شود.

جذب اعتبارات ملی طرح بازآفرینی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: در زمینه بازآفرینی بافت‌های هدف استان بوشهر ۷۰ درصد منابع را باید دولت تامین کند و ۳۰ درصد هم توسط شهرداری‌ها تامین شود.

رضا عوض‌پور با اشاره به اینکه درصورتی که این بخش را شهرداری‌ها تامین کنند مابقی را دولت باید تامین کند، خاطرنشان کرد: باید برای جذب اعتبارات ملی در زمینه بازآفرینی بافت فرسوده تلاش لازم انجام شود.

توسعه فضای ورزشی در بافت‌ها

احمد بهروزیان‌فرد مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز اظهار داشت: در صورتی که زمین مورد نیز در شهر اهرم برای ساخت زمین چمن تامین شود، آماده اجرای پروژه هستیم.

وی گفت: در محله رایانی بوشهر نیز یک زمین با کاربری ورزشی وجود دارد که در تملک اداره گاز است و انتظار می‌رود یا به ورزش و جوانان واگذار شود و یا اینکه زمین ورزشی ساخته شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر ادامه داد: از همه ابزار و ظرفیت‌ها برای توسعه زیرساخت‌های ورزشی استفاده می‌کنیم و آماده اجرای طرح‌های ورزشی در بافت‌های ناکارآمد هستیم.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار