کد خبر: ۴۲۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
اصفهان – رئیس شورای اسلامی شهراصفهان با اشاره به استعفای نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت نمایندگان استان از کشاورزان و تلاش برای بازگرداندن زاینده رود به اصفهان ستودنی است.
به گزارش آرانیوز، فتح الله معین عصر  پنجشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی حلقه حفاظتی ترافیکی شهر اصفهان و تقاطع غیرهمسطح  بزرگراه شهید اردستانی با بیان اینکه با بهره برداری از این  طرح بخشی از ترافیک منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان مرتفع می شود، اظهار داشت: امروز مردم شاهد آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ای بزرگ در شهر اصفهان هستند که کاهش ترافیک و آلودگی هوای شهر را رقم خواهد زد.

وی ادامه داد: از ابتدای آغاز به کار فعالیت شورای پنجم احداث خط دو و سه قطار شهری اصفهان در دستور کار قرار گرفته تا تمام مناطق شهر اصفهان نیز از این وسیله پاک حمل و نقلی بهره مند شوند. 

معین با بیان اینکه امروز شاهد پیشرفت سریع کار هستیم و برای تأمین اعتبار احداث خط دو قطار شهری اصفهان گام های موثری نیز برداشته شده است، گفت: دغدغه خدمتگزاران مردم در مجموعه مدیریت شهری به پشتوانه استاندار و سایر نمایندگان مردم، رفع محرومیت، ایجاد تعادل و برقراری عدالت در ۱۵ منطقه شهرداری اصفهان است که امیدوارم نتایج مطلوبی به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به استعفای نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: حمایت نمایندگان استان از کشاورزان و تلاش برای بازگرداندن زاینده رود به اصفهان اقدامی ستودنی است و امیدوارم مشکلات استان در اسرع وقت رفع شود.
نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار