کد خبر: ۴۲۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه آمریکا از بدو پیروزی انقلاب از هیچ اقدامی علیه ملت ایران کوتاهی نکرده است، گفت: آمریکا علیرغم همه خباثت‌ها رکوددار شکست در مقابل مردم ایران است.
به گزارش آرانیوز، آیت‌الله موحدی کرمانی در خطبه‌های نماز جمعه تهران که در مصلای امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه رهبر انقلاب سیاست‌های کلی نظام در امر فرهنگ، اقتصاد و ... را با مشورت مجمع تشخیص مصلحت نظام تدوین و ابلاغ می‌کنند، اظهار کرد: سران سه قوه باید مطیع مقام معظم رهبری باشند و برنامه‌های خود را بر این اساس تنظیم کنند.

وی با اشاره به فرارسیدن روز دانشجو، گفت: در تاریخ معاصر ایران کمتر ظلم و ستم و زورگویی علیه ملت ایران سراغ داریم که مربوط به دولت جنایتکار آمریکا نباشد. رژیم آمریکا بازرترین اقدامات ضد بشری را در گوانتانامو و ابوغریب انجام داد و در عین حال خود را مدافع حقوق بشر می‌داند.

امام جمعه موقت تهران گفت: آمریکا از بدو پیروزی انقلاب از هیچ اقدامی علیه ملت ایران کوتاهی نکرده است اما علیرغم همه این خباثت ها رکوددار شکست در مقابل مردم ایران است؛ چه در توطئه های داخلی و عرصه های بین المللی. همانطور که رهبری فرمودند آمریکا مسیر افول و نابودی را طی می‌کند.

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار