کد خبر: ۴۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
عضو شورای مرکزی خانه کشاورز با بیان اینکه برخی مدیران وزارت جهاد قبل از انقلاب استخدام شده اند، گفت: قانون منع بکارگیری بازنشستگان باید در سطح استانها هم اجرا شود.

به گزارش آرانیوز، مسعود اسدی  با اشاره به دولت تصمیم به جوان گرایی در دستگاه های دولتی، اظهارداشت: در برخی وزارتخانه ها از جمله وزارت جهاد کشاورزی مقاومت هایی علیه اجرای این قانون صورت می گیرد.

وی با بیان اینکه ادامه این رویه به زیان بخش کشاورزی است، افزود: اعتماد نکردن به نیروهای جوان، خطایی نابخشودنی است،

وی با بیان اینکه بخش کشاورزی به شدت منتظر این تغییرات و جوانگرایی در بدنه تصمیم گیری است، گفت: منظور از تغییرات تنها در بخش مرکزی وزارت خانه در تهران نیست بلکه در کل بدنه وزارت خانه در سراسر کشور است. متاسفانه در سایر استانها کسانی هستند که قبل از انقلاب استخدام شده اند و هنوز در بدنه وزارت کشاورزی مدیریت می کنند، آیا این مساله باعث تاسف نیست؟ با این شرایط چگونه می توانیم انتظار رشد بخش کشاورزی را داشته باشیم؟  

اسدی اضافه کرد: بنابراین اگر تغییر صورت نگیرد، بدنه وزارت جهاد کشاورزی همین حالت را حفظ می کند و هیچ تحولی در بخش کشاورزی کشور  رخ نخواهد داد.

وی با بیان اینکه افراد می توانند در وزارت خانه ها و سازمان ها به عنوان مشاور با یک سوم حقوق به فعالیت بپردازند، گفت: ما به این مساله نیز انتقاد داریم چون برخی راهکاری یافته اند که سه قرارداد با یک نفر امضا کنند تا حقوقش کامل شود، یعنی به جای اینکه یک جا با آن فرد قرارداد ببندد، سه زیرمجموعه از آن سازمان  با او قرارداد می بندند که سه حقوق دریافت کند و در واقع این راهکاری برای دور زدن قانون است و باید دستگاه های نظارتی روی این مساله نظارت کنند. 

نظرشما
پربازدیدها
آخرین اخبار